@nonyme Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Nå har vi bestemt oss venninnen min og jeg at vi skal dra med ungene da på ferie i 14 dager. Noen som har noen forslag å komme med? Vi er ikke kresende på sted, siden vi aldri har vært i sydligere en Danmark ,o) Det skal ikke koste alt for mye og det skal helst være billig der + kan godt være leilighet. Vi blir 2 voksene og 3 barn på 6-12(nesten13)-15 (nesten16) Hva må vi regne med ca i pris?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Naar paa aaret da?? Masse flotte steder aa reise til: Hellas, Rhodos, Spania, Kanari oyene, Portugal, Bulgaria.. Og om du oensker litt lengre turer, saa har du jo litt mer tropisk som Dominikanske Republis, Thailand, Afrika osv... Naar det gjelder pris saa loenner det seg helt klart aa shoppe litt rundt da det er store variasjoner der ute..Og vet ikke om du vil gjoere alt selv eller reise med charter??
@nonyme Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Vil vel dra til noen av de stedene du nevner først. Kommer til å ta sånn pakkeløsning( charter) siden det er første gangen vi drar på sånn tur.
ToPrinsesser<3 Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Var inne og la inn 2 voksne og 3 barn avgang Oslo fra ca slutten av juli. Dere må regne med 30.000,- og oppover, kommer an på bosted, standard. Dette var hos startour.no og ving.no, sagasolreiser.no og apollo.no har nok stort sett de samme prisene. Jeg vil anbefale Mallorca eller Kreta som begger er fine, barnevennlige øyer og vel tilpasset for nordmenn på tur :-) Personlig liker jeg godt resort hotellene (sunwing hos ving og blue village hos startour, men disse er gjerne noe dyrere enn "vanlige" hotell uten aktiviteter "24t" for stor og små. Vi er 2 voksne og 4 barn og har funnet ut at det absolutt rimeligste er leie av leilighet/ hus på fastlands Spania gjenom www.spaniasommer.com, rutefly (norwegian eller sterling) og leiebil. Men, det enkleste er nok ved førstegnags reise charter. Lykke til; bare spør dersom dere lurer på mer.
begga Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Vi drar til Tenerife for andre gang med dattera vår, som fyllte seks i går. Der er det trygt og godt, og det aller beste i år er at star-tour har spesialtilbud: Barn 1 krone!!!!!! det er penger å spare på sånne tilbud. Reisen forøvrig er spesifisert, noe som er viktig når man reiser med barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå