Gå til innhold

WOW! Går det an å ha to forlovere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, har alltid tenkt på hvem jeg skal ha skal ha som forlover av mine to gode venninner. Vi er et trekløver som "alltid" har vært sammen. Kan jeg ha begge to???? Trodde ikke det var mulig jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan ha begge to. Det blir mer og mer vanlig her i Norge! Men jeg var også i ett bryllup for 6 år siden, og der hadde bruden sine 2 beste venniner som forlovere.

Velg begge du, så slipper du tenke mer på det! :o)

Skrevet

ja du kan ha to forlovere, men det er bare en som signerer på forlovererklæringen. Men velg begge venninnene dine, du:)

Skrevet

yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Skrevet

Jeg skal ha to forlovere :)

Mye enklere da, ikke sant :)

Skrevet

Hei! Jeg hadde to forlovere for jeg klarte ikke velge den ene foran den andre venninnen. For min del var jeg veldig glad for at jeg valgte begge! Men jeg opplevde det ikke som så enkelt og greit som jeg hadde trodd:

Hun som ikke fikk skrive under på erklæringen følte seg da som litt mindre forlover enn hun som skrev under. Dette syns jeg var dumt da jeg ikke tenkte at det skulle ha så mye å si.... Det ble også litt vanskelig da vi skulle bestemme hvem som skulle sitte i stolen ved min side i kirken og hvem som skulle sitte i den tredje stolen... Vi trakk lodd om dette. Tror hun som ikke fikk sitte på siden av meg syns dette var litt dumt. Jeg hadde ikke tenkt tanken at dette skulle være noe problem, så det gjorde meg litt lei.. Men dersom dere er et trekløver som alltid er sammen kommer de begge til å bli super glade for det du velger og jeg ville valgt begge var jeg deg. Ville bare dele min erfaring sånn at du kan tenke over dette og kanskje snakke med de om det på forhånd, og begrunne dine valg, så slipper du sånne ubehagelige situasjoner....

Lykke til og gled deg :-))))

Skrevet

Du kan fint ha 2 og begge kan skrive under på erklæringene.... Både jeg og mannen hadde 2; vi sendte inn ekteskapserklæringen for oss + en erklæring for hver av forloverne.

Under vielsen skrev alle 4 forloverne under + oss da!

Jeg snakket med folkeregisteret om dette og du kan ha 25 om du ønsker det!

Jeg var hele tiden veldig klar på at jeg ikke ville velge mellom mine 2 - de betyr enormt mye for meg på forskjellige måter. Om de ikke likte det, så var det ikke mitt problem. De hadde valget og kunne si nei om de ikke følte seg vel med å være den ene utvalgte.

Gjør det som hjertet ditt sier; det er ditt bryllup og du sammen med din tilkommende som bestemmer!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...