jaz1 Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei Jeg er ny her inne.. Har vert innom og tittet litt tidligere, men har ikke registrert meg før i dag:) Jeg er norsk, gift med en egypter.. Vi har en datter på 10 mnd og bor i Bergen. Syns det er så kjekt og lese om andre som også er litt blandings hehe Ser frem til å bli nærmere kjendt med dere her inne..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 hei og velkommen! Kan være stille her til tider, men håper nå som det har kommet så mange nye at vi kan få litt mer å snakke om
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 hei velkommen hit , er ganske ny her selv syns det er ganske stille her, så håper det blir litt mer liv ..... selv er jeg gift med en fra syria.... så den lille sønnen vår på 5 uker er også halvt araber
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Heisan :-) Jeg og bor i Bergen :-) Har en datter på nesten 2mnd med en fra Tunisia. Dessverre så er det der bf bor nå ) Håper og vi kan få litt mer liv her inne etterhvert. Er interessant å høre synspunkter og erfaringer fra andre og :-)
jaz1 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 Takk for det folkens;) Har lagt merke til at det ikke er så mye aktivitet her inne ja.. Det må vi prøve og gjøre noe med:) Bor du i sentrum da lucky7? Og hva mener du med bf? Ikke helt med på alle forkortelsene enda..
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 bf=barnefar :-) Er ikke helt med på alle forkortelsene selv, men det kommer etterhvert. Noen lettere enn andre ) Bor på Damsgård, så er ikke så langt unna sentrum da. Bor du i sentrum?
jaz1 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 hehe svarer meg selv her.... går utifra det er barnefaren du mener.. satt og tenkte litt på det! Da er vel ikke du herfra da kanskje?
jaz1 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2007 Oj jammen svarte vi ikke samtidi :)
jaz1 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2007 Bor faktisk litt utenfor Bergen.. På Os.. visst du vet hvor det er;)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Vet godt hvor Os er ja. Hadde en bestemor som bodde der. Nå har jeg en bror som bor like utforbi der :-) Er 100% bergenser selv.
AnitaogTimVincent Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Hei! Jeg har en gutt på 2 år. Er inder gift med en nordmann. Vi flytter faktisk til Bergen i løpet av februar
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Heisan :-) Da må vi få ønske deg velkommen til regnbyen vår! Det er en veldig fin by å bo i )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå