Gå til innhold

Hei.. Ny her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er ny her inne.. Har vert innom og tittet litt tidligere, men har ikke registrert meg før i dag:)

Jeg er norsk, gift med en egypter.. Vi har en datter på 10 mnd og bor i Bergen.

Syns det er så kjekt og lese om andre som også er litt blandings hehe

Ser frem til å bli nærmere kjendt med dere her inne..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og velkommen!

Kan være stille her til tider, men håper nå som det har kommet så mange nye at vi kan få litt mer å snakke om ;)

Skrevet

hei :) velkommen hit , er ganske ny her selv ;) syns det er ganske stille her, så håper det blir litt mer liv ..... selv er jeg gift med en fra syria.... så den lille sønnen vår på 5 uker er også halvt araber ;)

Skrevet

Heisan :-)

Jeg og bor i Bergen :-) Har en datter på nesten 2mnd med en fra Tunisia. Dessverre så er det der bf bor nå :o)

Håper og vi kan få litt mer liv her inne etterhvert. Er interessant å høre synspunkter og erfaringer fra andre og :-)

Skrevet

Takk for det folkens;)

Har lagt merke til at det ikke er så mye aktivitet her inne ja..

Det må vi prøve og gjøre noe med:)

Bor du i sentrum da lucky7? Og hva mener du med bf? Ikke helt med på alle forkortelsene enda..

Skrevet

bf=barnefar :-) Er ikke helt med på alle forkortelsene selv, men det kommer etterhvert. Noen lettere enn andre :o)

Bor på Damsgård, så er ikke så langt unna sentrum da. Bor du i sentrum?

Skrevet

hehe svarer meg selv her.... går utifra det er barnefaren du mener.. satt og tenkte litt på det!:)

Da er vel ikke du herfra da kanskje?

Skrevet

Bor faktisk litt utenfor Bergen.. På Os.. visst du vet hvor det er;)

Skrevet

Vet godt hvor Os er ja. Hadde en bestemor som bodde der. Nå har jeg en bror som bor like utforbi der :-) Er 100% bergenser selv.

Skrevet

Hei!

Jeg har en gutt på 2 år. Er inder gift med en nordmann. Vi flytter faktisk til Bergen i løpet av februar :)

Skrevet

Heisan :-)

Da må vi få ønske deg velkommen til regnbyen vår! Det er en veldig fin by å bo i :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...