Gå til innhold

Off.. alt går rett vest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå med budsjett, men d går ikke opp på en go stund.. Har forsikring å betale, så kommer vei avgifta og toppen av kaka så har kjølskapet sakt takk for seg.. Må ha vaskemaskin..

Lurer sann på hva jeg skal gjør

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa.. kan ikkje reise på sosialen eller noe å høre om de kan hjelpe deg litt da?

Skrevet

Ja.. ej må vel d.. men ikkje drømme situasjonen d..

Skrevet

Er noen sånne perioder ja;(

Men så plutselig løsner det igjen. Jeg pleier å snu opp og ned på leiligheta og selge på finn, tar ut fra coop medlemskortet mitt, utsetter de minst viktigste regningene, setter av og til inn en annonnse i avisa rettet mot eldre og andre som trenger hjelp, besøker bestemor (hehe) Men jeg gjør henne tjenester hun setter stor pris på da, og selv om jeg ikke liker å ta i mot penger, har jeg aldri noe valg hos henne. Tv`n vår gikk til dundas i jula, har nå fått pappa sin, men den er nesten like håpløs, så nå skal hun kjøpe flatskjem til oss;)) Det varmer siden jula nesten ikke gikk rundt engang. Skulle absolutt brukt pengene på regninger, men da får man så lite igjen.

Du får det nok til på et eller annet vis;)

Skrevet

Usj, måtte di en tur i fjor, var skikkelig krise siden stipendet var veldig forsinket. Fikk et lån fra dem på 500, men de begynte jammen meg å snakke tull om at jeg måtte si opp lillegutts sparing på 200 kr pr mnd...Da sa jeg takk for meg, og at jeg bare trengte et lite lån i 2 uker, og de ringte etterpå og ba om undskyldning.

Skrevet

det er ikkje det, er ganske ubehagelig ofte.. men må man så må man..

Har ikkje turt sette opp utgifter og inntekter, veit det ikkje går opp!

Skrevet

Ja.. må bare komme meg over denne bakken så går det nok bra.. Må gå på å søke om mere barnebidrag(han betaler under minste bidraget nå) så får jeg gå på sosialen å høre om det kan hjelpe.. Å må søke på bostøtte, men er vel ikkje mye å få der.. Betaler kun 3600 i husleige..

Skrevet

Bra de ba om unnskyldning da, har ikkje vert så ofte på sosialen, men frister liksom ikkje akkurat..

Skrevet

Ej må nesten øremerke pengane ej.. Går akkurat rundt når det ikkje e krise som ditta..

Skrevet

Jula som har tatt knekken på oss.. :/

Skrevet

Skal begynne å handle julegave i juni i år.. so sleppe ej at det fær masse penga ut av lomma i desember

Skrevet

Jeg betaler 3800 i husleie, og får 1600 i bostøtte:) Det hjelper jo litt da:)

Skrevet

Kjente igjen dialekta:)

Er ikke der frsa selv, men kjenner en del der fra:)

Skrevet

Hadde hjelp veldi masse det.. Ej får søke

Skrevet

Takk for for alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...