Reveenka Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 men samtidig gruer jeg meg litt til å begynne også.....c",) Hvordan skal gubben greie å passe gullet sånn som mamma synes det skal gjøres....? Hehehe c",)
Superlis Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Akurat det er det verste..hehehe:) Det er deilig og gjøre litt annet enn bare mamma ting,men huff som man savner disse små når man er borte fra de..når starter du da?
dundreihundre Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Skriver under på denne..... Om noen dager skal jeg ut i jobb igjen, riktignok bare noen uker mens mannen har pappaperm. Jeg gleder meg SÅ til å møte kolleger og stortrives på arbeidsplassen min, men vesleknerten er bare 5 måneder. He-he, du traff spiker'n midt på hodet, vet jeg kommer til å mase på hvor mye han har spist, sovet osv. Hønemor jeg? NEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII................................... Så ikke at jeg krysset fingrene nå vel?
Reveenka Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg skal begynne 12 februar - det er jo bare et nanosekund til! Dagen har plutselig rykket så fryktelig tett innpå - jeg syns at det har vært såå lenge til, men det er det altså ikke lenger! Skal begynne i 60%, men begynner allerede å lure på om ikke det er for mye....Kanskje jeg må gå ned til 50%, jeg syns i grunnen det jeg har her hjemme tilsvarer en 100%stilling, jeg c",) Selvfølgelig klarer gubben finfint å passe gullet - det er bare det at nå blir det ikke akkurat på en prikk sånn som _jeg_ syns der skal gjøres - hehe....
Karomamma Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Dilemma de luxe, Reveenka!! Vi burde egentlig ha delt opp permisjonen annerledes av økonomiske grunner, men sleipe meg tviholdt på maks andel så jeg kunne koooooose meg (og overvåke, he he) snuppa så lenge som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå