Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Har vurdert å ta ett nettbasert kurs/utdannelse for å inneha den kompetansen jeg må ha for å kunne jobbe med det jeg vil. Vil jeg da kunne søke om utvidet os pga skole? Jeg er delvis i jobb, men har mottatt redusert os frem til nå.
unnl Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hvis du ikke har utdanning, kan du motta det, men hvis du allerede har en utdanning, så får du ikke etter hva jeg har forstått..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har ingen utdannelse fra før nei, så er sikker på at jeg får utvidet. Ble bare usikker på om det også gjaldt hvis jeg tok nettstudie...?
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Får samme støtte til nettutdanning også, greia er om folk er ferdig med en yrkerettet utdanning fra før. Har man det, bør grunnene for støtte og videre OS være veldig gode.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Oi.. så bra :-) Kunne tenke meg å gå på skolebenken også, men da må jeg vente helt til høsten igjen. Å gå uten os fra mars - august er uaktuelt. Da må jeg i så fall jobbe mer... Hadde derfor vært fint med nettstudie ved siden av jobben jeg har :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå