Gå til innhold

Rygg til mage/ mage til rygg


Mamma til 3E

Anbefalte innlegg

Lurte bare på om deres barn ruller rundt mye? Her kom han seg fra mage til rygg rett før jul og nå ruller han fra rygg til mage også. Men det er ikke så mange gange han gjør det til dagen, bare når han ligger på gulvet. Har enda ikke gjort det i senga når han sover eller når han er i lekegrinda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias begynte å rule fra mage til rygg for en god stund siden (en mnd eller noe). I romjulen begynte han å rulle fra rygg til mage, men klarer ikke lenger å rulle tilbake til ryggen når han blir sliten. Blir bare sint og jeg eller papaen må snu han tilbake :-) Fra rygg til mage gjør han så ofte og kjapt at jeg ikke tør å la han være alene i et rom liten stund som jeg gjorde før (for å henge opp klær e.l) siden han ikke klarer å rulle tilbake igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg begynte å rulle fra mage til rygg for en god stund siden, ca en måned. Nå har hun nettopp lært seg andre veien også, men hun blir sliten av det og klarer som regel ikke å rulle tilbake til rygg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres akkurat ut som min også. Trodde hun hadde glemt hvordan man ruller tilbake til ryggen, men hun er selvfølgelig sliten... har ikke skjønt det jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alver var tidlig ute med å rulle fra rygg til mage. Begynte da han var 3 måneder. I begynnelsen klarte han også å rulle tilbake til ryggen, men det har han helt sluttet med. Han bruker enhver anledning til å rulle over på magen og blir etterhvert frustrert over at han ikke kommer noen vei. Bruker hele dagen på å snu han tilbake for at han 2 sek etterpå ruler over på magen igjen...puh... Han ruller på stellebordet (skifte bleie er en kamp), i sengen om natten (vekker meg fordi han ikke får sove på magen og dermed trenger hjelp til å komme tilbake) og i vogna (verden blir helt anderledes sett fra den vinkelen ;-))

Ser ut som om han jobber med å komme fremover. Prøver å løfte rompa og få beina under...ender bare opp med å skyve seg bakover...

Veldig aktiv liten krabat ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...