LenaB Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Etter at kjæresten min og jeg fant ut at jeg var gravid ble vi enige om at han skulle ta denne nye jobben han ble tilbudt, fordi han kom til å tjene veldig bra, og pengene kommer godt med nå som vi skal få en liten en. Det er en god jobb og en god mulighet for ham men han må reise langt og er borte 16 dager og hjemme bare 12. For meg er det litt tungt at han er borte så mye og jeg føler meg alene, spesielt siden jeg er gravid. Jeg føler han går glipp av mye, han har ikke fått være med på verken ultralyden eller noen av svangerskapskontrollene. Vi ble enige om at han skulle jobbe der til barnet kommer, og så prøve og få seg en jobb her hjemme. Men nå vil han plutselig fortsette å jobbe der... Jeg er litt skeptisk til dette fordi han da vil være så mye vekke. Jeg synes det er vanskelig nok som det er nå, og kan ikke se for meg hvordan det blir etter at nurket kommer. Dette er første barnet vårt og vi gleder oss veldig og jeg vil så gjerne dele alt med ham... Jeg er 19 år og har ikke all verdens erfaring med barn så jeg er nok litt redd for at jeg ikke skal greie det! Er det bare jeg som er egoistisk som vil ha ham her? Vet jo om mange alenemødre som klarer seg helt fint uten en mann i det hele tatt men jeg syns det er litt annerledes siden vi faktisk ble enige om å være to om dette... Noen synspunkter? Noen som har erfaring med å ha mann som pendler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå