....Hege 69 Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Da blir det ikke bryllup på oss.... Oppdaga her like før jul at sambo har hatt et forhold på si i 3 mnd. Fant ut det etter å ha hatt mistanke i en stund, og fikk det etterhvert bekrefta. Så nå har jeg og jenta mi flytta, og alt er over. Ønsker dere alle lykke til med den store dagen, og hold på mennene deres. Har fått bekreftet at det er kort vei fra himmel ti helvete....
map79 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Skikkelig drit. Lykke til videre. *Trøsteklem*
Joikaboll@ Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Huff da. Sånt er kjipt, et smart valg du tok, å ta med jenta di å flytte. Har levd med utroskap i 10 år selv og har lært at om det skulle skje igjen stikker jeg med barna på dagen. Ønsker deg og jenta di alt godt, dere er verdt mer enn en utro drittsekk!!
Frøken Bollerund Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Huff da, nå ble det mye trist her inne ja... Å jeg som synes det har vært så fint å dele "ting" med en fra samme sted. Får så vondt av å høre slik, det som skal være en lykkelig tid ble slik. Men bra du fant det ut nå og ikke etter dere ble gift. Du finner nok en prins der ute som vil behandle deg og jenta di slik dere fortjener. Mange trøsteklemmer, og lykkeønskninger videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå