Gå til innhold

Må bare fortelle dere om at jeg har blitt spådd igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg fortalte om sist jeg ble spådd. Da fikk jeg beskjed om at jeg kom til å få 3 barn, jente, gutt, jente(har ei jente på ca 2,5 år) og at våren 2007 så til å bære frukter på gravide fronten. Nå har jeg fått ei til til å spå meg, å trur dere ikke hun sier det samme nesten. Får tilsammen 3 barn jente, gutt, jente og at hun så en svak graviditet i april(hva nå enn det betyr).

Kanskje det er noe i det de sier, siden de sier det samme?? Nå fikk jeg liksom litt ny gnist i dette prosjektet (vart i 19 mnd nå).

Tenkte jeg måtte dele dette med dere.....hehehe

Ha en strålende kveld og tvi tvi:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt da! Håper det slår til!

Jeg har også blitt spådd. Fikk i november beskjed om at det ikke var noe tegn til fruktbarhet før i august 2007. Men nå har jeg testet positivt, da (selv om det selvsagt kan gå galt). Tror jo egentlig ikke helt på spådommer, og var veldig lettet over at det var feil...

Lykkeønsker fra

Skrevet

Jeg ble spådd i 'Julen 2005 av en spådame som kaller seg carolina at jeg skulle bli gravid om 9-15 mnd og få en gutt:)

Og det er jo nå over 12 mnd siden..så kom igjen baby sier jeg bare..

Utrolig bra om det stemmer:)

Lykke til..

Skrevet

Håper, håper, håper for deg kjære bente!!!!!!

Du skal se det stemmer nå når flere ser det samme ;)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX masse for at dette stemmer!

Klem

Skrevet

Tro kan flytte fjell, som bekjent. Så tro du bare i vei, bente69 og du skal se at du lykkes :-)

Skrevet

Heai bente!!

Måtte det stemme, nå må det snart være din tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...