Gå til innhold

til "med lillebror i magen"


dure 10.jan. 07

Anbefalte innlegg

hei! var jo andregangsfødene selv, og egentlig ville de at jeg skulle dra hjem fra sykehuset (bærum) allerede lørdag ettermiddag...altså etter bare et døgn... jeg lå på tremannsrom på barsel avd, og det rommet var aldri fullt mens jeg lå der iallefall, så jeg fikk ikke inntrykk av at det var pga plassmangel at de ville ha meg ut... ønsket selv å være til mandag formiddag (men dette spurte jeg aldri om altså...), men spurte om jeg fikk bli til søndag, og det var greit... men som de stadig sa, "vi merker ikke at du er her vi...", så mulig de ville ha meg ut pga de ikke mente at jeg trengte å være der liksom...

 

når har du termin forresten?? snart??

lykke til iallefall!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dure! Jasså, så de vil ha folk hjem. Vel, meg blir de ikke kvitt hvis det ikke er stappfullt da;) Jeg vil ihvertfall være der til de har tatt den prøven (var det føllings den het?) så vi slipper å reise tilbake igjen. Forrige gang hadde jeg det som plommen i egget, med mye besøk (uten at jeg trengte å diske opp med noe) og hyggelige jenter å prate med på rommet. Pluss at mannen min hadde med gaver og blomster hver dag. Det kunne jo ikke bli bedre;)

 

Terminen min er ikke før 26., og jeg håper jeg minst kan gå med han i magen til da. For her skal storesøster feires den 16. og jeg skal oppdatere fotoalbum, handle litt baby-saker, gå på cafe og rett og slett kose meg:) Men er redd han kommer før termin som storesøster - og da kommer han vel den 16. da..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...