Gå til innhold

sove borte første gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor tidlig sov deres unge borte for første gang? kjenner jeg begynner å bli utrolig sliten... 3,5 mnd gammel jente..

pappan til babyen min kan ikke ha henne av personlige grunner, so jeg ik orker å snakke om så det blir mamma som skal ha henne ei natt.. men hvor tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis barnet "kjenner" moren din, så burde det ikke spille så mye når dette skjer. Mange mener at barn ikke bør være borte over natta fra mor før de er over året. Det stemmer kanskje i noen tilfeller, men ingen som jeg vet om. Jenta mi sov borte første gang når hun var halvanna måned, men etter dette var hun seks mnd før hun sov borte igjen. Og det var hos faren sin, som hun har sovet hos regelmessig etter dette.

Du må nesten se det ann på barnet.. Teste ut noen timer om gangen og se om barnet roer seg hos andre

Skrevet

Førstemann var vel en tre-fire mnd gammel, det samme tror jeg resten var også. I allefall godt under 6 mnd. Gikk kjempeflott.

Skrevet

Gutten var 6 uker første gang han sov borte, og det var, som med deg, hos mamma. Og hun kjente han jo så det gikk bare fint. Måtte ringe og be om å få han hjem dagen etter. :-)

Skrevet

5 uker var ho første gang, da sov ho med mamma!

Skrevet

mi var 7 uker gammal. når ho var 4 mnd begynte ho småtte en natt hos faren sin. gått kjempe bra, har ei på 17 mnd som er trygg og fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...