Gå til innhold

Kjære Attpåklatten:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg unner deg virkelig slike glade dager som du har hatt i dag! Da alt ser ut til å gå riktig veien for en stakket stund. Og så misunner jeg deg festmåltidet ditt...hehe... er litt sulten akkurat nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for det Snulder!

Og jeg slenger gjerne restene av julepølsa oppover til deg;-)))

 

Hoi hoi her kommer de..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg vil gjerne få skrive under på denne!!!

c",)

(men jeg trenger ikke no' pølse, jeg asså!)

Skrevet

Takk for det, men pass deg så kaster jeg en pølse eller to i din retning også:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...