♥Snulder Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg unner deg virkelig slike glade dager som du har hatt i dag! Da alt ser ut til å gå riktig veien for en stakket stund. Og så misunner jeg deg festmåltidet ditt...hehe... er litt sulten akkurat nå
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Tusen takk for det Snulder! Og jeg slenger gjerne restene av julepølsa oppover til deg;-))) Hoi hoi her kommer de..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg vil gjerne få skrive under på denne!!! c",) (men jeg trenger ikke no' pølse, jeg asså!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Takk for det, men pass deg så kaster jeg en pølse eller to i din retning også:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå