Gå til innhold

Beskymret...


<3 Snartmammatil2 <3

Anbefalte innlegg

Leser om alle som er så kvalm, trøtt, sliten o.l.. Jeg er i kjempe form, ikke trøtt og ikke kvalm..va det litt på kveldstid i forrige uke..har svake mensmurringer sjelden..så nå er jeg veldig beskymret for at noe har skjedd!! Men dersom man aborterer, må man vel blø og man merker det eller kan fosteret bare dø uten at man får noen som helst symptoner...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 5+6 uker på vei i dag og jeg har det på samme måte. Føler meg helt fin liksom. Har dager hvor jeg er litt bekymret, men roer meg selv ned ved å tenke på at de fleste vet ikke at de er gravid på denne tiden engang. Vi er tross alt av de som oppdaget det tidlig. I tillegg er det veldig normalt å kjenne lite så tidlig i svangerskapet=)det kommer nok skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal nå bare være glad for at du er en av de som ikke plages :) det er helt vanlig å være kvalm så tidlig som fra 1 uke etter undfangelsen og utover i svangerskapet...har ikke noe med hvor langt man er kommet ..noen er dårlige fra dag 1 til ut svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så har man de ..sånn som du..som ikke blir plaget :) heldiggris...men det kan jo komme enda ..selvfølgelig...men noen er heldige og har ingenting av plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende svar :) godt å kunne høre med andre i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestevenninna mi gikk gjennom hele svangerskapet uten å kjenne noe som helst, mens en annen veldig god venninne av meg ikke kjente noe før hun var i uke 11-12, men da ble hun attpåtil superdårlig i tre uker. Og så er det en tredje jeg kjenner som lå og spydde hver dag i ni mnd....hehe, så jeg tror det er veldig individuelt!Jeg har til tider selv vært så bekymret at jeg har måttet ta en ny test...bare for å sjekke.Hihi.Men stadig positiv=)Og fint er det!

Har kjøpt en bok hvor det står om "vanlige bekymringer" gjennom hele svangerskapet.Veldig godt å lese at sånne bekymringer som oftest er uten grunn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...