Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg var gift i nesten 12 år fra jeg var bare 19... Opplevde mye dritt i dette ekteskapet. Bla. utroskap og løgn. Min nye samboer vil at vi skal gifte oss etterhvert. Han har ikke fridd, men har nevnt det. Jeg er veldig usikker på om jeg vil gifte meg på nytt. Føles unødvendig for min del. Vil gjerne at vi forlover oss for å på en måte "formalisere" forholdet. Men om vi forlover oss så sier jeg vel på en måte ja til å gifte meg senere?
Joikaboll@ Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Har selv hvert gift og sitter med samme erfaring som deg. Jeg har hele tida sagt i ettertid at jeg skal aldri gifte meg igjen. Min nåværende samboer fridde for 1,5 år siden og fikk nei, men vi forlova oss da. Nyttårsaften nå gikk han på kne å fridde igjen, og denne gangen klarte jeg ikke si nei. Så over sommeren gifter vi oss. Kanskje lurt å forlove seg først og få følelsen av å ha ring på fingeren igjen. Med tiden kanskje det vil føles riktig for deg å gifte deg igjen. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå