Fødemaskinen Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Nettopp hevet i meg en skål havregrøt med masse jordbærsyltetøy.. ooops.. Hva kommer til å skje?
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Kan få vondt i magen Men ikke sikkert da..... Har vel noe med allergi også?
Mynona Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Spiste masse frosne jordbær i går, lillemor har ingen plager i dag hun:-)
IAIA Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Det kan de vel.... :-) Jeg spiste jordbær både gravid og ammende. Det gikk veldig fint! Prøv deg frem. Spis noen få jordbær og se hvordan barnet ditt reagerer. Går det fint, kan du jo spise noen flere neste gang. Viktig at du ikke tester ut mange ulike matvarer på en gang, da kan det bli vanskelig å se hva barnet eventuelt reagerer på. På Ullevål etter fødsel og hos HS fikk jeg disse rådene: Spis det du har lyst på, men med måte... Lytt til signalene fra barnet ditt... Ellers kan du sjekke anbefalingene på matportalen: http://matportalen.no/Emner/ammende. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå