Gå til innhold

Dere som ble gravide veldig unge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når flyttet dere hjemmefra? du og den lille? Var det noen som prøvde å stoppe dere fra å gjøre det? som foreksempel barnevernet eller andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg var 16 da jeg ble gravid, og flyttet hjemmefra.

jeg var da innblandet i barneværnet, å dem ville helst at jeg skulle bo på mødrebarn hjem sammen med dattra mi. men jeg nekta.. å vi ble kalt inn for at dem skulle ta en vurdering om jeg var istand til å tavare på barnet selv. da vi var på møtet skulle di ringe jormor som jeg gikk til kontroll hos (dette da jeg var gravid) og hun fortalte at det var inge grunn il at dem skulle blande seg inn!! nå etter fødsel har jeg ikke hørt noe mer fra dem, heldigvis, pga jeg bare har dårlig erfaring med dem!

Skrevet

Hei.

Jeg ble gravid når jeg var 14 år, og fødte en datter 2 mnd etter jeg hadde blitt 15.

Jeg har aldri hatt kontakt med B.Værnet, jeg bodde hjemme til gullet var 5 mnd så ville jeg flytte, er ganske slitsomt å bo hjemme med en liten en.

Men jeg er nsart 18 år og gullet er snart 3 år, og vi har bodd alene en stund nå og det går utrolig bra=)

Bor bare 5 min fra mamma så;)

Klem <3

Skrevet

Folk er forskjellige.. Jeg bor på et mødrehjem, og jeg hadde ikke fått plassen hadde det ikke vært for mamma som purret og maste på dem hele tiden.. De blander seg ikke borti noe, kontaktpersonen min kommer en gang i uka for å ha samtale, og da snakker vi om været og sånn.. Fikk klar beskjed om at selvom du er 16 og gravid betyr ikke det at du får no hjelp av bv liksom... Flytter til våren, må bare bo ut perioden min.. Men - så har jeg aldri vært under barnevernet, aldri blitt anmeldt, pliktoppfyllende på skolen (yeah right:p) osv, sikkert en medvirkende faktor det.

Skrevet

jeg fikk mi jente når jeg var 15 år. Jeg og Natta bodde hjemme hos mine foreldre fast til hun var over året, men så begynte vi å bo mer og mer hos mi kjæreste Magnus. Etter 6mnd ca flytta vi inn hos han. Har gått veldig bra, men angrer ikke på at jeg bodde hjemme så lenge:)

Skrevet

ble gravid som 16åring.. flyttet hjemmefra i mars i fjor, sammen med typen :) gikk fint men burde ha blitt hjemme helt frem til fødselen for å spare penger.. men men :) gikk fint, greit å vite og det faktisk funker å bo sammen før man blir foreldre ;-)

Skrevet

fikk gutten min 8 dagen før jeg ble 17, bor fortsatt hjemme m mamma, går på skole, så det er for tidli for at jeg klarer å ta han til barnehagen før bussen min går, så hun tar ham dit en halvtime eter at jeg er dratt.. til neste år blir jeg nok til å flytte ut, når han er blitt eldre, da blir det lettere for meg å kombinere skolen med barnehagen så :)

Skrevet

Jeg ble gravid da jeg var 16, vi flytta sammen da jeg hadde 2-3 måneder igjen.Har aldri vært i kontakt med barneværn eller noen ting.

Etter et år kjøpte vi oss leilighet å bil.

Jeg er lærling og mannen min jobber offshore.

Vi har hatt det flott sammen alle tre, lillegutt blir tre år i år, og vi prøver på nummer to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...