Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Har ett kjempeproblem. Før likte jeg å suge mannen min, men ikke at han sprutet meg i ansiktet. Etter at jeg ble gravid brekker jeg meg straks det begynner å komme sekret av penis. dermed blir det veldig kort sugetid. Men enda verre er det at jeg brekker meg voldsomt om jeg får se eller kommer borti sæd med fingrene etter hans orgasme, Det er en skikkelig dårlig avslutning på et ganske labert sexliv. Vi er inne i en dårlig sirkel. Kan det være derfor han ikke gir utrykk for lyst, jeg må på en måte mase meg til sex, føles slik iallfall. Noen tips på hvordan jeg skal slutte å brekke meg.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Kjøp kondomer til mannen din, så slipper du både å se og ta på sæden hans.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Er du gravid nå? ellers bruk kondom gjorde vi her når jeg hadde det på samma måten, finnes med smaker så blir det litt bedre.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 hi! hadde d på samme måte da jeg ble gravid og brekker meg ennå ved lukta og synet av sperm..! men nå er d tross alt 6 mnd siden fødseln og ting begynner å normalisere seg litt nå kan jeg faktisk se litt på sæden hans før jeg må brekke meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå