Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9053326&sid=14atWr_stk090812&pos=52&tot=482&page=3
Karomamma Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 He he, så denne i avisa... Han hadde visst fått mail fra folk som forsvarte svigersønnen også. Type "han mente det nok godt...."
Gummelillan Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Hahaha, tenker den svigersønnen ikke akkurat steg i kurs ;-))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 hehehehe.............ja humor er viktig i mitt liv også. Den både bærer og redder noen ganger, når det stormer som verst:-) Jeg synes veldig synd på mennesker som ikke har så mye humor i livet sitt jeg......selv om de sikkert har mye annet som hjelper dem:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 he he he he he morsom svigerfyr.... det liker vi....! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå