Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Så fikk jeg akkurat melding av søsteren - etter 1 natt i tørt hus, liggende i prinsessesengen sin foran peisen, som har braket og knitret i hele natt, så puster hun mye lettere og hvesingen og pipingen i brystet er halvert(!!!) fra igår kveld!!!!!!!!!!!!!!! HURRA HURRA HURRA!!!! Tenk at det er sant?????? Nå blir det ihvertfall fest;-)))))))
Superlis Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Er kjempe glad på deres vegne!!!!! Hurra,hurra,hurra!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Vi er så takknemlige så tårene triller på oss her!!!!
Gummelillan Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Så utrolig godt å høre!!!!! Feller en tåre sammen med deg jeg.. Både små og store prinsesser fortjener god søvn og lett pust i tørt hus! (Nå skal du vite at jeg ser for meg søsteren din i sånn prisessesengetøy fra Høie med prinsessen på erten med blomster og søte rosa ruter ;-)) 3x3 Hurra!
Karomamma Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Toppen altså!!! Så flott at gladmeldingene kommer som perler på en snor i dag! Dette fortjener dere!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 hehehehe, ikke så langt unna! Hvitt sateng, nystrøket, og alltid med rosa blondeklær på seg:-) Masse puter med blomster og litt shabby chick stil...........og med nyyydelig rosa ullsjal med blomst på som min svigermor har heklet......:-))
Urtete Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Ååå, så fint for dere! Snakk om to gode nyheter på en dag!:-) Nå må dere feire, feire, feire, feire, feire!!!!
♥Snulder Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Så deilig for henne!!! Som nevnt tidligere...ting løser seg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2007 Ja, som regel gjør det jo det, men i dette tilfellet så vet vi jo det vi vet..... Men akkurat nå sitter jeg ved langbordet på kjøkkenet, med de 3 flotte jentene mine, og sambo sitter og jobber hjemmefra, og er verdens mest takknemlige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 å så flott da!! deilig å få slike nyheter.å to gode ting på en dag,det er grunn til å feire med brask og bram !!!
Tiggywinkle Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Så godt for dere. Er fælt med så alvorlig sykdom på dem man er glade i. Lille syke nevøen min sliter også med pusten, skal undersøke lungene for å se om de kan finne noe. All den fæle kortisonen og andre medisiner gir jo bivirkninger som er like ille som selve sykdommen. Gled dere over de små fremskritt og alt somgjør det lettere for henne.
Reveenka Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Så deilig med alt som gjør det lettere - og bedre - for dere alle! c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 flagg! hurra! fanfare og trombone! :-) snart spiser hun druer også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå