Gå til innhold

Jippi jippi jippi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått dagmamma til prinsessen!!!

Satser jo på at vi har barnehageplass fra august, så vi har vært på utkikk etter noen som kan passe henne deltid i drøye to mnd da vi reiser tidlig i juni og har ferie ut juli.

Og på vår lille og vanvittig våte og forblåste trilletur idag, gikk jeg innom en tidligere kollega som jeg vet er dagmamma, akkurat så nærme at man kan gå dit (tar ca 6-7 min med vogn) og så hyggelig og snill som en dagmamma skal være. Hun sa ja til å hjelpe oss de ukene det er snakk om og jeg er så lettet!!!!

Har kjent på klumpen i magen lenge, og gruet meg for dette, men så løste det seg jo så greit:-)))

Hipp hurra for gode ting i hverdagen:-))

Idag må vi nesten feire og ha en liten fest her i huset.......med stekte julepølser, som vi glemte å spise i julen, og litt kaldt isvann fra verdens tøffeste kjøleskap - det blir fest det;-)))

Jeg er så glad så glad i dag, jeg er så glad i dag, jeg er så glad så glad!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med fin ordning!!!! Det ordner seg for flotte snille piker vet du...eh...eller var det de bestemte ville som får det til?

Uansett!!! Hurra hurra for gode løsninger, som gir fred og ro i mammahjertet!!!

Skrevet

Så flott!!!!!! Men skjønner jo at dagmammaen vanskelig kunne si nei. Til en skjønn prinsesse og mammaen hennes!

Kos dere på pølsefest! Her vurderer jeg sterkt å lage en god salat med masse oliven, fetaost mm og med olivenbrød til. Så kan hele familien late som at vi egentlig er på ferie i et varmt godt land ;-))

Skrevet

GRATULERER!!! Så utrolig deilig å ha det i boks!!!

Vi hadde siste rest av jula på søndag - juleskinke, surkål og gode greier. Nam nam :)

Skrevet

SÅ FINT FOR DERE!!:-)

Helt enig - dette er jammen verdt en feiring!!!

Nå blir det myyyyyye lettere å tenke på at du snart skal begynne i jobb igjen!:-)

Skrevet

Ting løser seg vet du! Er det ikke deilig når klumpen i magen bare smuldrer bort:)

Skrevet

JOOOOOOOOOOO DET ER KJEMPEDEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer - gratulerer!

Det ordner seg som regel vet du :o)

Skrevet

Tenker på hva min store lille Ida sa når hun var tre år gammel. (på den tiden snakket hun mest svensk:-)

Vilken fin dag det är i dag.... solen er gul och himmelen är blå:-)))

Ser ut som du har en fin dag i dag....

GRATTIS.... med dagmamma og en søster som har det mye bedre:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...