Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Vognen er kjempefin og det følger med stormtrekk. Du kan se mer om vognen+bilder på Finn.no finnkoden er: 9108761 send meg en mail [email protected] Pris:3500kr.Kan evt sende vognen.Den befinner seg Akershus.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Kan være interessert i å bytte i Oth urban jungle.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 kan jeg spørre om hvorfor du vil bytte? jeg står mellom de to vognene du nevner. og sliter med valget.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 sto mellom de hos meg også, men siden jeg ville ha en vogn jeg kunne snu begge veier valgte jeg S3..nå trenger jeg ikke det lenger så nå vil jeg prøve en Oth har hørt mye bra om den:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Har også en slik vogn til salgs! Mørk blå kjøpt i september i år. Brukt frem til desember for da fikk jeg ny vogn!!! Følger med sportsvognbøyle, stormtrekk, orginalt regntrekk, extra teutonia regntrekk som er kjempegodt og liggeforlenger. Pris: 4000. Kan sende vognen! Befinner seg i Ålesund....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå