Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 jeg ble betatt av en annen i ca 4måneders tid..betyr dette at han jeg er sammen med ikke er min store kjærlighet? man kan da bli betatt av andre om man er sammen med den rette...? det går jo over,men tenkte på han andre ofte.. usikker jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 For å si det sånn: jeg blir betatt av andre hele tida! Men det er ingen i verden jeg elsker mer enn mannen min. Jeg tenker litt på andre, og ser det litt som underholdning. Kunne aldri tenkt meg å røre noen andre. Når det går over, er jeg alltid like forelsket i mannen min som alltid, og jeg vet at han er den rette for meg. Tror det er ganske vanlig å være betatt av andre, men gjerne ikke så lett å innrømme. Syns dessuten at det er veldig dumt med folk som kaster vekk forholdene sine fordi de blir betatt av andre. En ting er tankene, en helt annen ting er å være fysisk utro.
Pixie Power Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Det er ikke unormalt å bli betatt av andre. Det er ikke mange som unngår det når man skal leve sammen gjennom et langt liv. Man møter mennesker som fascinerer, interesserer etc etc, og som treffer deg på en eller annen måte på det stadiet du er på i livet akkurat da. Det viktige er hvordan man takler det. Det er skummelt hvis man gjør det til noe forbudt og fælt. Men hvis man bare godtar følelsene og lar dem "rase fra seg" uten å gjøre noe fysisk (som utroskap), så er det slett ikke så farlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå