Gå til innhold

Her er min lille historie fra UL igår :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kl. 10 var vi på Ullevål for ord. UL!

Hadde gledet oss i mange uker og etter 15 min forsinkelse (som føltes som hundre år!) kom vi endelig inn til en eldre koselig dame!

Jeg slang meg ned på benken og min bedre halvdel satt på en stol ved siden av meg og holdt meg i hånden!

Masse gele på magen og vips der var babyen!! En skjønn liten luring som var rolig og avbalansert som sin far hihi! Jordmor sjekket hjertet, størrelsen osv og alt var bra med den lille...

Vi hadde lyst å vite kjønnet da og spurte liksom litt forsiktig om hun kunne se noe ;) Vi var sååååå spente for alle trodde jeg skulle få jente - inkludert meg selv og dette svangeskapet har vært så annerledes enn det første. Jeg ønsket egentlig at det skulle være gutt og jente så dette var vinn-vinn situasjon for meg da hihi!

Men den lille luringen klarte å gjemme seg og ville ikke vise hvem den var... hihi! Så sier jordmor: "Se, der er pungen hans og der er penisen"!! Og jeg nærmest gråt av glede - tenk at vi skulle få en prins til!!! Alle brikkene falt på plass og jeg var helt fra meg av glede. Ikke misforstå - jeg hadde vært like glad for en jente! Men nå har jeg gutt fra før og jeg elsker den gutten min overalt fra før og det føltes så trygt og godt å få en gutt til! Nesten en lettelse!!

Lilleprinsen vår lå og suttet på tommelen og jeg kjente at det sprengte i øynene, vi fikk med et bilde av den lille da - med totten i munn og vi ser på det hele tiden!

Jeg gledet meg sånn til å komme hjem å fortelle storebror dette og så fort han kom hjem fra barnehagen viste vi han bildet og fortalte at dette var lillebroren hans!!! Og gjett om det ble en stolt glad gutt på 3 1/2 år da!!!

Vi dro rett på HM igår og kjøpte 2 stk lyseblå (min favorittfarge forresten) bodyer str. 50 og den hang jeg i stua og den henger her ennå ;)

Mannen min ble 28 år igår også så dette var bare den beste presangen ever. Vi feiret med foreldrene våre da og de var minst like i 100 som oss! Herlig!!

Nei gled dere jenter - UL er fantastisk (hvis alt er bra vel og merke...)!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En koselig historie. Gleder meg jeg også ja, blir utålmodig av ventingen..

Skrevet

Gratulerer med en hyggelig ultralydopplevelse! Synes det er så rørende å lese. Jeg venter mitt første barn, og har vært til mange ultralydtimer, skal på en ny om en uke. Men, synes det er like fantastisk hver gang. Tenk å få en kikk inn i magen, og der kan man allerede nå, lenge før barnet skal bli født, få se en fiks ferdig baby! Den trenger bare å legge på seg litt og vokse. Helt utrolig, spør du meg. Lykke til videre med graviditeten!

Skrevet

Ååå...

så kjekt!!!

gleder meg selv jeg nå

1 uke igjen=)

Skrevet

gratulerer med enda en liten gutt:-)

Skrevet

Takk for det - ja det avr helt fantastisk :)

Like flott som første gang!

Skrevet

Så fin og rørende historie! :-) Vi hadde også en tottesuger, det er jo bare såååå herlig!

ps, vi har like gamle menn vi! ;-)

Skrevet

Har vi det ja ;-) Han hadde vel ikke bursdag igår og vel??

Jeg er 2 år eldre enn han da desverre he he! Jeg fyller 30 17. januar jeg... hjelp!!

Skrevet

Hehe... Nei, han blir 29 år i juni. Jeg er to år yngre, ble 26 år i november. Grattis med dagen på forhånd da!!!!

Skrevet

Hei C`s!

Veldig koselig historie..............;-)

Gleder meg enormt til å se nurket igjen i morgen, kl. 1000

Storebror skal være med å hilse på nurket, han er 8 år.

Pappa skal være med også da ;-)

klem

Skrevet

Så kjekt å høre at alt var bra :) og gratulerer med gutten! Jeg skal i morgen klokka halv ti og kan nesten ikke vente!!! :)

Skrevet

Er forresten den perfekte aldersforskjell (i mine øyne da...) Er nemlig også to år eldre enn min mann. Jeg blir 32 år i år og han blir 30! Hehe. Ingenting å grøsse over å bli 30, det er kjempekjekt!!

Skrevet

Lykke til nicken!!!

Si fra når du har vært der da - må høre hvordan det gikk!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...