Karomamma Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Nå har jeg lagt ut et par nye bilder av Karosnuppa under Våre Album / Karomamma http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/456899 He he, ikke noe særlig stolt skjønner dere....
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 åhh så fin lita jente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det er så fjernt at det går an å lage nye sånne.... det ler jeg av! "ehh du kjærest blir du med å lager en sånn ting med armer og bein som blir diger, en sånn helt-ekte-menneske-men-vi-må-gjøre-det sammen-ellers-så-funker-det-ikke-ting..." Jeg ler av det altså... først er man bare seg selv så blir man to så blir man tre så blir man fire.... Han store sier: Først var det bare deg mamma, så ble det deg og meg så fikk vi dritgreipappan da ble vi tre og vips så er vi fire.... I andre familier starter man med to voksne, men ikke her i gården nei... :-)
Urtete Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 For ei fin lita jente du har!! Nydelig er hun!:-) Klart at du er stolt! Selv er jeg stolt som en hane av mine småtupper! Har aldri følt en sånn enorm stolthet over noe annet noen gang! Er det ikke bra at de fleste av oss er sånn? Bra for oss - og bra for barna våre!!!!!:-)
Superlis Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Nydelig liten frøken:)) Så nett og søt!! ikke rart du er stolt nei:)
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 har bare en ting å si jeg....NUSSELIG NUSSELIG NUSSELIG !!!!! såå blid da.helt til å spise opp =0)
Karomamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2007 Tusen takk, alle sammen! Regner med at vi er like stolte av krapylene, alle mann. Kanskje jeg som bare har et barn, blir ekstra tussete? Eller er det "like ille" når man har en hel barneflokk? Og ja, Karosnuppa er ei skikkelig blid og morsom lita frøken. Minst i "klassen" sånn rent fysisk, men tar stor nok plass alikkavæl. Akkurat som mora, he he....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Man blir bare verre og verre skal jeg si deg;-))) Har vært like tussete med alle mine, men merker at når man er moden, så er man nok mye mer takknemlig, eller ihvertfall mer bevisst takknemligheten over disse små skjønne menneskene:-)))
Ronja65 Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Såå søøt... bare nyt... det går så fort... fast da er de søte på en annen måte da:-)
Maud Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Veldig søt da! Du har grunn til å være stolt. Jeg har bare prøvd to ganger, men jeg har vært minst like stolt nå andre gangen som første :-D
Tiggywinkle Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 Ååå så fin snuppe du har. Ser ut som hun er på alder med nestminsten min:-) Ja, man blir bare verre og verre jo flere man blir. Jeg er både tussete stolt av og tussete forelsket i mine lillepersoner. Den eldste på 20 er verdens flotteste storebror og en kar som jeg er stolt av å være mammaen til. Å ha en studerende gutt er rart og fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå