Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Skal vi prøve å få til et sjokombombe-treff på Valaker 3.februar??? Vi reiser opp med fly på fredagen og skal være til mandag. Håper jeg kan få låne bilen til svigermor da - ellers så må jeg styre med buss og greier, men det finner jeg ut av:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 buss er deilig det for da sitter man på en stol og kan ikke gjøre annet enn å se ut og nordvestkysten er ikke så værst den så da blir det en finfin busstur på vei til kakene... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Hadde bussen ennå kjørt langs vannet, men neida, midt inni nowheresland liksom.....mye trær og fjell da og det er jo fint det også;-) Men liker best å kjøre selv jeg..........Vi har allerede pønsket ut hvordan vi skal få svigermor til å overlate rattet til en av oss når vi blir hentet på flyplassen. Hun kjører i 80 km uansett, svinger, 50 skilt, you name it.......ikke så høye i hatten da man sitter på der nei.......og spesielt ikke med en liten baby i baksetet i tillegg....
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 nei det skjønner jeg... Leiebil er også et alternativ..... sånn for sikkerhetes og enkelhets skyld... :-)
fru <3 Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Det er jeg med på vet du, kjempegreier!! Så vidt jeg nå kan se så "skal jeg ikke noe" den dagen/ helgen. Gleder meg til å treffe deg og den lille søte prinsessen. De har nok vokst og forandret seg siden sist =0).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 Så flott da! Hannah er ingen enkel frøken på kafe lenger, da alt skal sjekkes og rives ned, men med pappaklatten rett rundt hjørnet (og sikkert svigermor også) så regner jeg med at det blir rett så bedagelig for meg...;-) Klokkeslett kan vi jo bli enige om pr sms?
fru <3 Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Den er grei. Har dere fått dere nytt kjøleskap til jul da eller, "Amerikansk" med vanndispenser og isbitmaskin eller =0)?( leste et innlegg lenger oppe her) Vi har også et slikt, har hatt det i vel 4 år nå og opplever enda at det kommer barn (og voksne) på besøk som "bare ønsker" vann med isbiter i. =0) Vi ble mye flinkere til å drikke vann etter at det kom i hus! Skulle ønske jeg var enda flinkere til å drikke masse vann, kanskje jeg hadde gått litt ned i vekt også da ;0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2007 Hehehe, ja vi har et slikt, men det er ikke nytt. Har hatt det i 4 år jeg også, og jeg drikker masse vann........men har ikke akkurat rast ned i vekt av det......hrmf.......;-))) Ja er det ikke morsomt, at mange synes det er såååå kult med vannet fra det kjøleskapet? Her kommer til og med naboene om sommeren og henter isbiter når de har lyst på noe kaldt! De påstår at de smaker mye bedre enn dem de lager selv........hihihi........:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå