dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Det er noe i det, borte bra men hjemme best! Her står alt på hodet og reisevesker og kofferter og møkkete klær overalt, men hva gjør det... vi er hjemme! Dessuten skal jeg ikke noe annet enn å gå på skole nå... ingen dåp, ingen juleselskaper, ingen familiesamlinger, ingen konserter ingenting... INGENTIGN! Så da kan det faktisk bare flyte litt mens jeg koser meg å ser på hva dere skriver og hører på lyden av verdens blideste baby, mens jeg vet at dritgreipappan koser seg med lunch på jobben og lilleprompen koser seg på skolen.... DEILIG å være hjemme altså! Nå tror jeg jammen jeg skal lage meg enda en kopp te... skal jeg lage til flere? :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Ja takk!!! Er så lei for at jeg ikke fikk med meg konserten din, men jeg vet at en dag så skal jeg nok få digge med jeg også;-) Lurte på om jeg skulle våge meg ut i blåsten og regnet i dag og se om jeg fikk øye på noen dagmammaer langs turen;-)) Må jo begynne å fikse og ordne og forberede litt..............uhu........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Egentlig 20.feb, men håper å utsette til 5.mars pga jobben til sambo. Han har toppen sin i slutten av feb og bør få gjort seg ferdig med det før permisjonen. Så blir det 5 fulle uker på jobb, og så skal vi deale litt om hvor mye jeg BØR jobbe for at de har utbytte av det. Egentlig så ville jeg jo ha perm til august, men men........deltid er sikkert fint, så blir det litt voksentid og.....
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 deltid er fint tror jeg.... vi liker det godt her i huset i alle fall... og ar bestemt oss for at deltid er nok vår fremtid..... deilig å kunne gjøre noe for seg selv å få utfordringer på jobb, og legge hjernen i bløt av og til, men ha mer tid til å være hjemme mens ungene er små, og bli kjent både med dem og med hverandre... deilig!
Karomamma Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Deltid må være deilig!! (sa familieforsørgeren litt misunnelig, men samtidig tålelig fornøyd med livet....) Er det ikke herlig å ikke ha så mye tapetet, dritgrei? Kan jeg få kaffe i stedet for te i ettermiddag?
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 du kan alltid få kaffe, men jeg garanterer ikke for smaken.... men jeg kan øve meg til vi sees.... :-)
Karomamma Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Den er grei - jeg er ikke så nøye på det!! Eller så tar jeg gjerne et glass vann så lenge det er koselig selskap. Og det er det jo
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2007 vann er så kjedelig.... jeg lover du skal få kaffe!
Urtete Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Jeg tar gjerne en kopp kaffe jeg også! :-) Enig - alltid deilig å komme hjem når man har vært borte noen dager! Har man vært alene på reise uten mann og barn, så er det så deeeeeilig at det er nesten rørende..... Da kjenner jeg alltid på at borte kan være kuuult - men det er alltid best hjemme! Klem!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå