nicki Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Beklager - jeg ser jo at alle maser på deg - men jeg prøver meg uansett. Det kan jo være at jeg kan få litt etterlengtet ro! Jeg har termin 19.02.07, født tidligere (januar 2005) med hastekeisersnitt og komplikasjoner (for meg). Nå ligger bebien i seteleie enn så lenge og jeg er redd for om ejg kan få en god fødsel denne gangen. Er det sånn at du kan gi meg en ide på om jeg kan få oppleve en ukomplisert fødsel nå? Og om bebien klarer å få snudd seg til hodeleie? Tusen takk isåfall!
cec26 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hei:) jeg vil dersverre ikke gå inn å lese om fødsel.. jeg kan få opp ting som ikke er bra for deg å vite på forhånd hvis du skjønner...? Men jeg tror du vil få en mye bedre fødselsopplevelse denne gangen... Det spørs om babyen vil snu seg... jeg tror kanskje ikke det.. så jeg føler at du må ta et valg om å føde naturlig eller keisersnitt... Uff, skjønner dettte plager deg. Men dette her vil gå bra... Lykke til:)
nicki Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 tusen takk for at du tok deg tid! Jeg håper jeg forstår deg riktig at du ikke vil se på OM det er noe som jeg evt ikke vil vite på forhånd, og ikke at du HAR sett noe som jeg ikke vil vite... uææ.
cec26 Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 hehe.. ja du forstår meg helt rett... jeg har ikke sett noe.. fordi jeg vil ikke lese noen om selve fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå