Gå til innhold

Ja jeg velger å være anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det fordi jeg setter pris på dette forumet av den grunn at jeg faktisk kan velge å være anonym. Jeg synes hele saken med å opprette profiler er idiotisk. Og når jeg skriver med nick så kan alt knyttes tilbake til meg.

Jeg har skrevet både glade, triste og sure meldinger som anonym. Men jeg slenger aldri dritt. Jeg sier hva jeg mener, og begrunner det alltid. For meg er det da kritikk, og ikke drittslenging.

At noen tydeligvis har hatt problemer med mine meninger i en annen tråd her er greit, det har skjedd før. Men jeg skriver utfra mine erfaringer som alenemor. Jeg har vært alene både gjennom svangerskap, fødsel og den første tiden etterpå. At jeg senere ble gift og endte i forhold med min og vårt barn gjorde også at jeg fikk mer erfaring. Så endte jeg alene igjen, denne gangen med to barn.

Jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd, jeg vet hvordan det er å slite med barnefar, jeg vet hvordan det er å ha godt forhold til barnefar, jeg vet hvordan det er å få hverdagen å gå ihop både alene og sammen med en annen, jeg har erfaringer fra mange områder.

Så kom ikke å fortell meg at jeg ikke vet hva jeg snakker om når jeg kommer med råd. Alle er vi ansvarlige for vårt eget liv og vår egen situasjon, alle må vi selv gjøre det beste ut av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er greit at man kan vere anonym, for det er mange som deler ømfintelig informasjon her, og skjønner da at man ikkje alltid vil at noen skal vite hvem en er. Men eg reagerer på de som er anonym og slenger dritt til folk, det synes eg er unødvendig!

Man skal kunne utrykke meningene sine, positive og negative, men på en skikkelig måte!

Skrevet

Der er jeg enig. Å slenge dritt, uansett om man er anonym eller med nick, er totalt unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...