Gå til innhold

Venter Barn For Første Gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Ser at det ikke bare er jeg som sliter med med forskjellig her inne... Men fikk ivertfall sjokk meldingen om at nå venter 1 Barnet i dag.. Er selv bare 20 år, og evig nervøs.. Finnst det noen som det går ann å ringe til snakke med eller møte for å få roet seg litt?! Og når dama spørr meg om ting blir jeg bare nervøs og svarer de feile tinga... Å det utgjør at hun blir lei seg.. :(

Så hadde virkelig trengt noen å snakke med... Alle svar Motas med TUSEN TAKK!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ringe amathea og snakke litt med de, veldig greie folk der med mye erfaring, har nettside amathea.no. eller du kan være med til svangerskaps kontroll, anbefaler å skrive ned ev spørsmål du vil ha svar på og, eller du kan avtale egen/alene samtale med jordmor hvor du beskriver hvordan du føler det og slikt. hun kan nok hjelpe deg med videre info om grupper kanskje basert litt mere for oss pappaer, du må bare ikke være redd for å spørre jordmor eller andre som vet mye innenfor dette. oppslagsværk er også bra men ikke bruk dette som fasit for å svare damen din med heller kanskje ta emner opp til diskusjon. lykke til !!!! det går alltid bra!!! Hilsen pappa til to i en fei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...