Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Man får et slitent og dradd drag i ansiktet, litt sånn "lang i maska" og litt "utglidende" fordi man er sliten og litt innadvendt pga det som holder på å skje i kroppen. Hvorfor lurer du på dette midt på natta? Lurer du på om du har det kanskje? Når er terminen din? 11 dager igjen for meg, håper på fødeansikt hver gang jeg står opp men har bare et vanlig "trøtt tryne" og det gjelds ikke...
wicca Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 En venninne av meg sa jeg hadde fødeansikt for en mnd siden så hun var sikker på jeg skulle føde da, går her enda jeg og har 9 dager igjen og føde ansiktet kommer og går så jeg har ikke så veldig troen på det
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Ja, det er et kjerringråd og ikke eksakt vitenskap dessverre... Venninna di blandet kanskje sammen fødeansikt med det bollete høygravide ansiktet som er vanlig å få siste 4-6 uker i svangerskapet? Fødeansikt slik som jeg har sett det er ikke et vakkert syn, litt sånn fargeløst og uttrykksløst. Vanskelig å forklare egentlig.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Det fine er at det er et tegn på at det snart er over og man får nurket sitt ut..
wicca Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Ja det har jeg håpet på en stund no, men det lar vente på seg denne gangen. Har en på 16 mnd og han kom 6 uker før tiden, lege og jordmor sa begge de trodde denne skulle komme enda tidligere men den gang ei. Jeg er glad for at den ikke kom så tidlig da men jeg har sånn bekkenløsning og masse vann i kroppen, har ikke kunne gått ut på tur på 4 mnd, har stort sett bare satt her hjemme så no er jeg dritlei Nå er det jo bare 9 dager igjen så no kan den bare komme
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Da er det jo egentlig flax at venninna di tok feil angående ansiktet ditt. Er ikke noen fordel å føde veldig tidlig, men det vet du jo allerede.. Ønsker deg lykke til og håper vi begge popper ganske snart!
wicca Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Takk i lige måde, xxxxxx fingrene for at det ikke er så lenge til nå skal bare se du føder før meg
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2007 hvar bare noen som nevnte det for meg..så lurte på hva det var.. de klarte ikke forklare det for meg så måtte spørre dere=) har 19 dager igjen jeg nå=) ikke noe fødeansikt her...som jeg har lagt merke til hvertfall..
tutta77 Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Hadde dere sett bilde av meg hadde dere sett føde ansikt!!! hoven rundt øya, stor nese (ja den eser) og god og rund... synes faktisk jeg ser s.t.y.g.g ut..... men men.. det går over... nabo "kjerringa" sier det hver gang hun ser meg n¨å.. ja nå kommer hun snart for nå har du hoven nese og jeg som synes jeg har hatt den så lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå