Natteravnen* Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Svetta litt her ei stund no altså! -kom ikkje inn på noken sider her! Har endeleg fått litt tid til å vere på dib, og så er alt tomt! Prøvde tilslutt å legge inn et innleggpå skravle og det viste seg at det var fleire som hadde problemer! Trudde rett og slett at maskina mi hadde klikka, eg! Herregud also! Var redd for at eg ikkje skulle få vere her inne meir..............Godt nytt år til alle forresten! c",) -får kanskje sove inatt likevel!
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 pusta letta ut nå jeg....endelig funka det =) trodde ungene hadde gjort et eller annet,så jeg ble nesten bestemt i øya her en stund....men godt det ikke var feil på datan =))) tror nok jeg hadde blitt smårar,hadde jeg ikke fått inn her en tur. godt nyttår ja =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 dette har jeg ikke fått med meg, men jeg har jo i grunnen ikke vært hjemme på noen dager.... Men jammen er jeg glad dere er her, og at innleggene kommer på løpende bånd!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Godt nytt år til deg og! Og ja, abstinensen viser seg fort den........hehehehe;-)))
Natteravnen* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 ja, var litt spent idag , gla alt er tilbake til normalen! - Det gjeld visst veret også, her høljar det ned, som det har gjord siste mnd. Greit det, blir vel fint til sommaren! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå