Gå til innhold

er det bare jeg som irriterer meg litt over...


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

legger merke til det HVER eneste gang,skikkelig irriterende.Men det må da gå an å fixe på en måte??eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, jeg tror at webmaster(eller hvem det nå er) kan fikse dette med få tastetrykk egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står faktisk "mars" på samtlige terminklubber fra og med april 2007 til desember 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg også. Men så føler jeg det også litt sånn at nesten alt irriterer meg om dagen (må være hormonene) Jeg må virkelig bite tenna sammen her hjemme for å ikke kjefte og surmule over den minste lille ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ..sånn er jeg også..og det var jeg ikke da jeg gikk med lillemann. så at alle svangerskap er forkjellige...det kan jeg skrive under på :) irriterte meg grønn her en natt...var så sinnsykt kvalm og dårlig...og gubben driver og klør seg på leggen og lufter da ut all varmen fra dyna pluss at han lagde masse bevegelse i senga...da måtte jeg bite det hardt i meg for å ikke brøle det utav meg. hehe..litt hormonel ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*måbareflire* godt å høre at det ikke bare er meg som går rundt og er småirritert :) Sambo sier hvor skal dette ende når jeg er så hormonell allerede (e 5 uker idag) han foreslo at han etterhvert kanskje må investere i en boksesekk sånn at jeg får ut agresjonen min, hehe :)

 

Men jeg tror at det hjelper litt at man selv er bevisst på humørsvingningene, da blir det noe lettere å bite tenna sammen :)

 

Lykke til med.. eller kanskje det heller heter lykke til til de som må dele hus med oss frem til september :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puuh.....

endelig....

godt å høre... trudde det va bærre eg som holdt på å bli sprø av at det står mars oppe......

hehe... men eg va ikkje aleina næi....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...