Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år Treff 22. januar


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

 

Påmelding til BIM-treff på Barista i Strømmen mandag 22. januar-07 kl. 12:00

 

Gamle og nye er hjertelig velkommen..

 

Spennende å se hvor mange vogner som kommer..

 

Påmelding her...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med termin om 6 dager fra nå av (altså den 15.), så får jeg nok stå over... Har jeg enda ikke født da, tror jeg ikke jeg tør å dra da hehe....

Får vente til jeg kan komme med vogn heller, gitt...

Hmm... vi blir mange med vogn etterhvert, blir nok ikke plass til oss der da hihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer!!! Og jeg tar med prinsen min... Gleder meg masse til å vise han frem!! Thihhi..

 

Spennende å se hvem som føder i nærmeste fremtid!!!

 

Noen som vet hvordan det går med HMS????

 

Alveklemmer fra meg og nurket mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har veldig lyst til å komme. Lenge siden sist jeg var på et slikt møte, men vet ikke om jeg klarer å komme. Får mase på samboer`n slik at han kan reparere bilen min til da. Om han får gjort det så kommer jeg og lille Simen. Kan jo gi nærmere beskjed om vi kommer eller ikke et pr dager i forveien, for da vet jeg jo mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer så sant jeg ikke har født og bekkenet ikke har tatt kvelden...

 

Hvis noen har hørt noe om HMS, hvordan det har gått og sånn, så må dere skrive en notis her.. Hun skulle ha keisersnitt mandag 8. januar. Er veldig spent..!

 

Vi ses..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer om jeg ikke har født ennå. Har termin 12. januar så det er vel ikke så veldig sannsynlig at jeg venter ennå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig mest lyst til å føde rundt de dagene, men hvis ikke kommer jeg. Fødte jo 2 uker før tiden sist, så jeg lever i håpet, det er nok litt farlig å håpe, men liker å leve farligt.

 

Ser dere nok.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer. Tror ikke det har skjedd noe innen den tid. Har endelig gått ut i permisjon. 22 dager igjen til termin - 04.februar.

 

Sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamma igjen i januar!!

 

Godt Nytt ÅR.

 

Godt du kom deg fram og tilbake fra juleferie med kulen inntakt. Synes du er tøff som flyr sååå nært innpå termin. Men, var jo ikke så lange flyturen dah

 

Uansett..blir hyggelig å se deg igjen..

 

Egentlig...kunne jeg også tenkt meg å droppe hele treffet og føde istedet...men det er vel å håpe på for mye ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Ja, nå har magenurket kommet, og det ble ingen store overraskelser her. Ut kom jenta vi var forberedt på og alt er bra med mor, barn og den stolte pappa.

 

Jeg er ikke sikker på om jeg kommer på neste treff. Føler fortsatt at jeg går litt rundt i ørska og vil gjerne være bittelitt mer "oppegående" i hodet før jeg beveger meg ut i den store verden. Får begynne med noen små trilleturer her hjemme først og så får vi se hvordan det går.

 

Tipper det blir satt opp flere treff, og da kommer vi!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!!

 

Lurer på om noen her har kontakt med TKH71??? Skulle så gjerne hatt en mailadresse eller noe sånn til henne...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Dette er første gang jeg er her inne og jeg vil veldig gjerne delta på et BIM treff. Jeg er ny her i Skedsmo og gravid med vårt første barn, så det hadde vært kjempehyggelig å treffe og bli kjent med andre småbarnsmødre ;-)!

 

Det ser ut som dere har det svært hyggelig og det frister ;-))))!!

 

Jeg er så heldig at jeg er i stort sett strålende form og har ikke termin før i april, så jeg jobber 100%. Har dere noen ganger treff på ettermiddagen/kvelden? Da hadde det vært lettere for meg å delta.

 

Vi snakkes! Ha en fortsatt stråååålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vårslipp07.

 

Treffene på Barista pleier å være på dagtid,

og det er veldig hyggelig :-) Men det pleier også å være treff på Egon i Lillestrøm på ettermiddagen (står under Lillestrøm treff eller kveldstreff Lillestrøm som oftest), møtes ikke så ofte som treffene på Barista Strømmen.

 

Jeg pleier å delta på Barista, men har også vært Egon. Jobba turnus før jeg ble sykmeldt mot slutten og nå har jeg permisjon, så det gjorde at jeg hadde mulighet til å delta.

 

Håper du får til å komme innom treffene på Barista! Jeg flytta for ikke så lenge siden til Rælingen selv, BIM treffene er fine for å møte andre gravide i området ja! Jeg har termin 21. januar så det spørs hvor mange ganger til jeg tropper opp med magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det ser ut idag så kommer ikke jag eller Anette på måndag....

 

Mitt vann har gått idag og på føden mötte jag Anettes samboer, hun hade rier...

Så vi har forhåpentligvis fått oss var vår baby på måndag ;)

 

Vi får komma inom ved senere anledning og visa upp de små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Isolde.

 

Åh..Gud så spennende. Håper dere føder veldig snart og får møte de små nurkene deres...

 

Lykke til begge to... Vi venter spent på å høre hvordan det går med dere.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjengen vokser..

 

Lille Rebell (alias Anette) fødte en sønn i går kveld, fredag 19. januar.

 

Vitale mål 2975g og 49 cm.

 

Lillestrømgjengen gratulerer.. Gleder oss til å møte lille Niclas Emilian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...