Gå til innhold

blir bare dårligere å dårligere...flere?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

absolutt! Og så er jeg konstant sulten, men ingenting som frister. blir liksom kvalm av all middagslukt og liknende... dårlig hele tiden egentlig.. er det og normalt? trodde det skulle gå mer i bølger liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter. jeg er 5+4 dager jeg å er ikke det minste kvalm.nå var jeg ekkel. men til gjengjell kastet heg opp hver dag fra uke 6 når jeg gikk med ida eline >(16mnd) frem til uke 34. så håper dere unner meg et ikke så tungt svangerskap nå :) men jeg føler med dere alle sammen! noen fra østfold ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg er kvalm stort sett heile dagen, men er berre glad eg ikkje kaster opp!! lettere å takle kvalmen når vi veit ka som venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er nesten 6 uker på vei og er kvalm heile dagen. sover dårlig pga kvalme og ligger våken fra 4-5 tiden pga dette. noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha noe salt som du spiser før du står opp. for noen hjelper det å spise litt hver time. eplemost skal også hjelpe. du må nesten bare prøve deg fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også mer og mer kvalm, og trøtt! Mot kvalme hjelper det for meg å spise, eller å ligge på høyre side i fosterstilling (men det er jo ikke særlig praktisk på jobb, f.eks...). Kan også hjelpe med eplemost blandet ut i Farris. Men trøttheta har jeg ingen midler mot, annet enn å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp!!!!

 

jeg jobber som kokk, har mye kveldsvakte, det er helt forferdelig.

er kvalm hele dagen men det er værst om kvelden.

vet ikke helt hva jeg skal gjøre, det er alt for mye matlukter!!!!!!

jeg sliter veldig!!

var ikke sann med Mia...kansje det blir en gutt no??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja kanskje det blir gutt nå :) jeg har gutt fra før..var kvalm og dålig med han også...men ikke i nærheten av å være så dårlig som jeg er nå...så kanskje jeg får to denne gangen? hehe ,....nei det er nok bare en...liten pøbel fra dag 1 .som "plager" mammaen sin...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...