Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet?


Tide-li-bom

Anbefalte innlegg

Jada jeg vet det enda er tidlig, men i hodet mitt er det bare "gravide" tanker for tiden :D

 

Vil dere vite kjønnet når dere skal på ultralyd?

Jeg fikk vite kjønnet forrige gangen, og vil vite det denne gangen også, har foresten tenkt å dra på sånn 3D-ultralyd når den tid kommer. (men det anbefales visstnok ikke før fra uke 20)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi er litt usikre om vi vil vite det, har ikke diskutert det så mye enda, men det er både kjekt å vite det og ikke vite det på en måte.. For oss er det første graviditet, så samme hva vi får, bare barnet er velskapt og alt går fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også vite det. Har visst det begge gangene før og det synes jeg var veldig stas. Under selve fødselen er fokuset på et helt annet sted, det er spennende nok som det er. Deilig å kunne kose seg med noe underveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe spesielt ønske om et bestemt kjønn, håper bare det er velskapt. Men første gangen ønsket jeg meg en jente, og det fikk jeg :D

Jeg vil vite kjønnet for å være litt forberedt, og dessuten er jeg nysgjerrig.

 

Sambo ønsker seg tvillinger og håper sterkt på det, men jeg får frysninger bare av tanken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil gjerne vite kjønnet, jeg har alltid innbilt meg at jeg får gutt eller mange gutter...

 

Så vi er veldig spent. Om det er jente blir det like spennende og kanskje enda gøyere... :)

 

Gleder meg til å få vite det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne vite det, så sant det er mulig, da. Sist fødte jeg jo i Frankrike, og der har man bare tre virkedager etter fødsel på å finne et navn, så det er best å ha det klart på forhånd... Vi hadde både gutt- og jentenavn klart vi, da, i tilfelle... Men det ble ei jente, akkurat som vi hadde sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så nysgjerrig, at jeg vil nok vite det ja.... Så fremt de ser det da... Med mine to jenter, greide de ikke se det pga hvordan de lå, så det er vel ganske sannsynlig at det skjer nå også...

Kan ikke nekte for at det hadde vært arti med en gutt denne gangen, men er like glad uansett =) Aller mest ønsker jeg meg tvillinger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vite kjønnet med de to første. Det har vært samboeren min sitt ønske. Tror de føler at de kan knytte seg nærmere til barnet i magen når de kan si han eller ho. Det blir nok til at vi ønsker å se det denne gangen dersom det går an å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vite det forrige gang, og det vil vi gjerne denne gangen også.

 

Mest av alt fordi barnet på en måte blir mer "virkelig" eller personifisert når man vet kjønnet, om dere forstår hva jeg mener. Poden fikk magenavnet Kurt som han het fra vi visste det var gutt til han ble født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur vi vil vite det den gongen her. Ville ikkje vite det sist, synst det var meir spennande sånn, angrar ikkje på at vi ikkje visste det. Men den gongen her synst eg kanskje at det hadde vore litt praktisk å vite om det blir jente eller gut, har jo massevis av nøytrale klede og gutekle, så om det er jente går det jo an å strikke / kjøpe jenteting... eller guteting då, det eg har som er lite er jo heilt nøytralt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA! vi vil vite! helst i dag.. jeg er litt utålmodig.Synes barnet får mer personlighet når vi får vite hvem det er. Jeg har "tatt av" de 2 forrige gangene jeg har fått vite kjønnet. Har en gutt, og en jente, koselig med baby uansett kjønn, men praktisk å vite, for oss og for barna vi allerede har. Kan bestemme navn og barna kan ta del i innkjøp og div forberedelser, det kan de selvfølgelig uansett, men stas for min eldste når han fikk vite at han skulle få en søster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil IKKE vite det.. har hørt om så mange som har fått vite kjønnet.. går hjem og gjør alt i stand, kjøper rosa/blå klær, maler soverom å hele pakka... så kommer det motsatte kjønn ut-

Gidder ikke det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå veldig sjelden de tar feil. av de jeg kjenner har alle fått det de har sett på UL, men forstår at du ikke vil vite det,det er opp til enhver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker...Er jo litt spennende å ikke vite hva det er. Har alltid sett for meg at jeg ikke skulle vite noe, men nå som jeg faktisk er gravid har jeg litt lyst å vite det. Det er jo i grunn spennende nok å være gravid...Så er det litt gøy å kjøpe inn litt klær og sånt når den tiden kommer...Med andre ord, jeg er veldig usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...