Gå til innhold

Til cec26, Nei, dette er ikke et:kan du spå meg innlegg..;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer heller på hvordan du klarer å spå? Altså, får du en feeling? Gjetter du?

Tror litt på synske mennesker, men lurer på hvordan dem "ser" alt de ser=)

Hilsen meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Prøve å forklare... hehe,, ikke så lett.. det starta egnetlig når jeg var liten...jeg kunne si til mamma og pappa at nå kommer det en mann å ringer på døra snart... også gikk det kanskje 10 min så kom det en mann på døra som skulle selge noe greier... har forsatt sånn hele livet.. husker godt at jeg jeg fortalte mamma 3 dager før mormor døde at hun kom til å dø.. ( hun var gammel og lå på sykehjem ) . Fikk for ca 2 år siden hjelp av en synsk dame til å bruke evnene mine slik at jeg kan lese framtiden til andre mennekser... så nå gjør jeg det...Men jeg har mest folk hjemme hos meg..Det å spå over nettet kan blir litt feil fordi det er så mange energier her inne.. Men noen er enkle å lese. Det er bare morro å hjelpe.. det jeg gjør er at jeg lukker øyenene og ser for meg den personen.. så får jeg opp bilder.. også tolker jeg de...

Vet ikke om du ble noe klokere jeg?

Skrevet

Håper det er ok at jeg hiver meg på denne tråden.. :)

Hvor ofte spår du her inne, cec26, og er dette noe man kan "lære" seg?

Skrevet

Takk for svar. Må jo være en fin evne samtidig som det virker litt skummelt..!

Men morsomt at du deler evnen din med andre, sånt skal ikke gjemmes vekk syns jeg..!

Stå på=)

Skrevet

Takk:) ja, alle mennekser er født med denne evnen, men det eri kke alle som videreutvikler den.. det er ofte derfor barn har så god fantasi når de er små... de ser ting ikke vi andre alltid ser.. Alle har jo hatt denne kjente "magefølesen" vi snakker om::: man skal alltid høre på magefølsen sin: Det er din "indre" stemme som snakker til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...