Gå til innhold

Gravid bladet :)


<3 Snartmammatil2 <3

Anbefalte innlegg

Endelig kunne jeg kjøpe mitt første gravid blad men jeg går gravid!! kjempe stas! Så nå skal jeg krype ned i sofaen og sluke i meg all informasjonen..;)hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes veldig koeslig ut ja..

Føler du at det står mye nyttig info der til hvor du er i sv.skapet?

Mange uker er du?

 

Har ikke hatt mensen siden SA i des, så aner ikke hvor langt jeg er... ordentlig frustrerende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stod veldig mye om fødsel denne gangen, men litt info om hva man kan gjøre, og så har de en svangerskapskalender, veldig greit å følge med der. Men det er gjerne det samme som står andre steder. Syns det er kjekt å lese om andre som er gravide, forskjellige skjebner osv..:)

 

Jeg er 5+3 i dag, så ikke så langt på vei!men teller ned hver eneste dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har ikke tørt å kjøpe bladet enda, vil liksom ha noe å kose meg med når det virkelig gjelder... føler meg ikke kjempe gravid enda..

eller føler meg gravid, men prøver å la livet være mest mulig likt som før jeg visste om babyen... det eneste nye er at jeg er veldig vitebegjærlig på alt som har med graviditet å gjøre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte meg abonnement på bladet "Gravid" med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Morsomt å ha noe " fysisk" å lese på og ikke bare finne alt på nettet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...