Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Har kjøpt oss ny vaskemaskin med tørketrommel, må derfor bli kvitt en pent brukt Whirpool toppmatet vaskemaskin. Skal ha 600 for den, bor på Lillestrøm. Er ingenting i veien med maskina, men med to små i huset er det greit med tørketrommel.
jippii Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Har du fått prøvd den nye vaskemaskinen med tørketrommel?? Vi tenkte nemlig å kjøpe oss tørketrommel til beibin kommer, også oppdaget vi at det fantes slike "kombi"-maskiner... Fungerer den bra? Virket liksom for godt til å være sant...
kristin2 Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Ja erfaring med kombimaskin er jeg også interessert i da vi også vurderer å kjøpe oss sånn maskin. Har ikke plass til både vask og tørk og velger nok derfor 2 i 1 løsning. Eneste jeg har hørt er at tørkekapasiteten ikke er like stor som i en vanlig tørketrommel. Mene har null erfaring så jeg hører gjerne fra de som har erfaring med bruk av kombimaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå