trarve jente25.01.07 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Hei cec 26... Har du noen feeling på kordan det går med meg. Skal på modningsakupunktur i morgen og er kjempenervøs. Har termin 25. januar, og erfødt 27.10.73. Håper du er i form til å svare meg, har vært så mye dårlig, så det var jordmor som anbefalt meg dette. Håper hun kommer snart. Hørte her hinn dagen at du ikke var så bra, går det bedre med deg nå....
cec26 Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hei:) Tror du føder snart jeg.. tror ikke du går helt til termin, du kommer til å få en del kynnere etter aukpunturen, men si ifra til h*n som setter nålene om andre plager også.. fordi da pleier de ofte å sette litt ekstra nåler.... og det vil hjelpe deg litt...Lykke til da:) håper du blir bedre... Det går bedre med meg... var på sjekk i dag.. og hadde lite jern i kroppen... er ikke rart jeg har vært trøtt å sliten...
trarve jente25.01.07 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Høres veldig positivt ut. Begynner bare å bli litt sliten og lei av og ikke kunne spise, spying, det tar på kreftene. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Da er det bare å vente i spenning.......Har et håp at akupunkturen skal sitte ting i gang. Slimproppen gikk for 2 uker siden, så håper på denne uken. Håper du får kreftene dine igjen nå når du vet hva det er, hadde lite jern etter forrige fødsel og hvet alt om det. Så ta vare på deg selv, regn med du må ta jerntilskudd og c-vit for å hente mer krefter.
cec26 Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Jo takk:) Her spises det jern for harde livet ja...hehe... har tatt det hele tiden, men i en liten dose...så da øker vi dosen.. Lykke til med akupunturen da:)
trarve jente25.01.07 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Takk for det. Har hatt litt kynnere, men ikke mye. SÅ skal igjen i morgen, håper det kommer mer nå og at det snart blir fødsel. Har ikke hørt noe om hvordan det går med deg nå, er alt bra..... Såg at du hadde vært på sykehus pga lite liv.krysser firngrene for dere.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå