allima Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 240679... Blir jeg gravid i nærmeste fremtid???Får jeg og min kjære det nurket vi har ønsket oss lenge nå??? Håper på svar!!! På forhånd takk!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Får opp graviditet på deg i slutten av januar
allima Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 :):)Åååå,nå ble jeg glad!!!Dette er spennende!!!Tusen takk for svar!!!! Ser du hvilken dag som er best for å ta en test?? Ha en fin kveld!:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Får opp i slutten av februar sånn rundt den 25, kan det stemme med syklusen din?
allima Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 Ja,det kan stemme i forhold til syklusen min..Har gått på tabletter i 10 dager for å få sykulsen på rett kjøl..Så skal ha mensen om ca 4-7 dager... Du ser ikke når jeg har eggløsning??
allima Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2007 Dytter denne jeg...Ser du det samme som sist???Ser du når jeg har eggløsning???? På forhånd takk!!!! Ha en fin dag!!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå