Urtete Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 ......var å kjøpe meg noen flere klær med SPREKE farger. Jeg har en heller kjedelig garderobe egentlig, mye svart, hvitt, brunt, beige, blått.... Savner noe morsomt og livlig noen ganger - derfor skal jeg ha noen fargeklattinnkjøp i 2007! Så på lørdag kjøpte jeg en ORANGE tunika på H&M..... Hehehehe, enten må jeg vente til sommeren når sola har vært framme noen uker ellers må jeg ligge 20-30 timer i solarium før jeg kan bruke den...... Kritthvit hud og orange - ikke lekkert! Men tunikaen var fin, den! Så får vi se når den skal tas i bruk!:-)))))) Nice try (om ikke annet....)!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Da kan jeg anbefale innkjøp av Dove fuktighetslotion med en dash selvbruning. Om du er veldig blek så start med den lyseste og gå over til den mørke etterhvert. Gir kjempefin glød i huden og er lett å smøre inn. Jeg hater solarium og orker ikke ligge i min egen svette, så jeg tyr til denne. Har vel prøvd det meste på markedet av selvbruning, men synes faktisk at Dove er supergod, og i tillegg superbillig (ca 55 kroner for en flaske). En annen ting som er lurt er å skrubbe kroppen godt før du smører deg, slik at du blir kvitt alle døde hudceller og brunfargen blir jevnere. Tar også betakaroten-kapsler hele året, og det er også med på å gi huden raskt farge når det er sol ute og på sommeren:-) Jeg lever under mottoet at Brunt flesk er lekrere enn hvitt flesk;-))) Ser forresten at jeg kan trenge et stevnemøte med Dove selv ikveld ;-)) Og det er jo ingen farge som er så lekker som orange til gylden hud!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 urtete urtete hei hei hei, det er jenta som vil pynte seg... jeg lover deg det kan anbefales.... og hvis du av og til syns det er litt voldsomt med orange tunika i trødelagskulden, så kan du vel kjøpe deg et par helt nesten usynlige RØDE sko... he he he hilsen hun som har digre rosa og røde sjal og GRØNNE sko og rød vogn hehh eh eh ehehehehehehe.... Jeg har vel i grunnen alltid sett ut som en klovn, men man blir glad da! Men det jeg savner mest av og til, er helt nøytrale svarte dritstilige dameklær, sånn at de som kanksje ser på meg tilfeldigvis ser noe lekkert.... men.... det får bli når jeg har bikka 30 :-) Kos deg med den orange tunikaen din :-), jeg kan faktisk også anbefale den bodylotioen med litt "glød" he eh eh ehe jeg er ikke spes. tilhenger av dove produktene, men denne kremen er min venn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå