Gå til innhold

Joikaboll@

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det Montebello på Skærnes du mener??? Er de flinke der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det ja :)

Er fornøyd med dem ja.

Odøling du eller?

Skrevet

Nesbu... men sambo er odøling og har booket vielsen og festen på odalstunet. Jeg har ingen fast frisør, så jeg kjenner ikke til noen som jeg tør slippe løs på lokkene mine:)

Skrevet

Sånn du :)

Er innflytter jeg da, samboern som er odøling her også.

Anne på Montebello er ei dreven dame også er Marita der, også flink, men ikke så lang erfaren som Anne.

Koselig på tunet da, vurderte det vi også, men fant ut at det blei fot tungvindt om det blir dårligmed utevær i september.

Forresten mormora til samboern som leier ut tunet :)

Har hatt barnedåp der vi da.

Skrevet

Ja det er litt tungvint, men vi må ha en dårlig-vær-løsning ute uansett pga vielsen.

Skrevet

Det er jo sant. Kommer garantert til å bli en uforglemmelig dag for dere med den stemningen rundt tunet.

Det ene bygget har jo overbygd veranda i 1. og 2. etasje, men er jo ikke plass til så mange der.

Skrevet

Nei vi kan nok ikke satse på at overbygget rommer alle... Greit at vi og presten holder oss tørre i evnt. regnvær, men kjedelig for resten av gjestene å bli som blaute katter...

Blir nok et parttelt av typen helhvit. Sklir ikke helt inn i miljøet der, men bedre enn at vielsen skal gå rett vest! Har ingen planer om å trekke inn i kirken..... Hele poenget er å gjøre det anderledes enn da vi begge giftet oss på hver vår kant for hundre år siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...