Gå til innhold

babyen min har ikke sparket i dag.. er i uke 38.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest at mange babyer blir mye roligere den siste tiden...? det har min også vært, ikke harde spark lengre:) men idag har jeg ikke kjent noe... har klemt på magen og spist masse søtt.. hmmm... som regel pleier jeg å kjenne noe hvis jeg presser litt på magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har kjent noe liv, bør du ringe fødeavdelingen og høre hva de sier. Sannsynligvis er alt i orden, men det er bedre med en sjekk for mye enn for lite.

Skrevet

Har du prøvd med kald sukkerholdig drikke også? Hvis du ikke kjenner liv nå, og ikke har kjent på de vanlige tidene, så ville jeg ringt føden.

Skrevet

oi..

hadde jeg vært deg ville jeg sprunget til jm eller legen med det samme...

merker jeg er mye mer bekymmret nå når jeg har bare noen uker igjen.

er redd for alt......

Skrevet

uff, vil ikke ringe uten at det er noe?? sambo kommer fra jobb snart, skal få han til å kjøpe brus... håper det funker?? har prøvd med juice..

Skrevet

De på sykehusene pleier også å si at det er bedre at man ringer for mye enn for lite.

Det er så dumt å ta den telefonen altfor seint, HVIS det skulle være noe galt....

Ring dem, så forteller de deg hva du skal gjøre.

Skrevet

okei... kjente såvidt noe isted, men det var så treigt og seigt hvis dere skjønner... såvidty d var noe, men noe var det:)

Skrevet

Jeg synes fortsatt du skal ringe dem, jeg.....

Bedre med en telefon for mye enn for lite ;)

Skrevet

Men så kom deg til en lege/sykehus da for himmelens skyld.'

Om man er bekymret fordi man ikke kjenner liv venter man vel ikke, men reagerer med en gang.

Skrevet

Jeg er helt enig !! Jeg har vært i samme situasjon men tidligere i svangerskapet, og du kan tro gledestårene kom når jeg hørte hjertelyden! Du kan jo også prøve det på noen isbiter hvis du har det.

Lykke til !

Skrevet

Når du er redd for at det er noe galt med babyen din, så er det vel en god grunn til å ringe... det er jo derfor de har den jobben de har.. Nei du må ringe, ingen grunn til å la vær... Tenk på hva værst tenkelig utfall kan være dersom du ikke ringer og det er noe galt med tilførselen til babyen din.. Det er vist ofte at morkaka kan fungere dårligere så sent i svangerskapet som vi er kommet... RING!!

Skrevet

Hvis man ikke kjenner liv, eller det er mye mindre enn vanlig, ringer man og sier fra. Det er det ingen som kommer til å synes er teit på føden, de blir bare kjempeglad for at du ringte. Hvis det er noe å bekymre seg for får de sjekka det ut fort, og det er bra, bra, bra.

Håper du ringer! Kan du ikke fortelle oss etterpå hvordan det har gått? Merker jeg blir litt bekymra sjøl, jeg...

Håper alt er fint, krysser fingrene

Skrevet

joho:) nå har det sparket som bare det:) har hoppet, spist godteri, drukket cola og "skubbet" på magen, og plutselig ble det liv gitt! heldigvis!

har til vanlig en fryktelig aktiv baby, så er litt ekkelt når man plutselig ikke kjenner noe.. blir bekymret!

Har ikke vært i noe særlig form selv idag, så kanskje det har en sammenheng..?

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Hei:)

Kjenner til det derre selv,min baby er mye roligere nå (har termin den 29), så lenge du kjenner 5 spark/bevegelser i løpet av dagen så pleier ting å være normalt sånn på slutten (i følge jm min). Var sånn med min 1 oxo=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...