Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Jeg må bare klage litt. Sønnen min fikk virus infeksjon i forrige uke. Så han ligger hjemme med høy feber og hoste. Så klarte jeg seff å bli smitta, så nå sitter jeg her da, med over 39 i feber og med et syk barn helt alene. Alle jeg kjenner som kunne være barnevakt, må jobbe, og jeg kan jo ikke sende gutten i bhg heller. Så akkurat nå er alt fælt her
SK&Maylen Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Det er kjipt med å vere aleine, må klare alt det der aleine og.. Håper dere blir bra fort!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Been there, done that... Er grusomt mens det står på, men så går det heldigvis over. Og "trøst" deg med at når du er syk er det lettere å ta seg av en slapp sønn, enn en som krever full oppmerksomhet og underholdning hele døgnet på tamp.
znuppeline Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Åh ja....føler med deg.... ikke lenge siden jeg og gullet her var igjennom det samme. Til tider lurer man på om man "overlever" vet du....men, det gjør man jo. Be strong, snart er det over. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå