GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Snuppa her er litt over 8 mnd å går langs møblene.. er det tidlig med sånn gå bil da? hun tar også skritt når vi holder henne i hendene å går med henne...
Lene 1. Mai Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jenta mi fikk det til jul. Hun er 8 mdr nå og synes det er kjempestas å sitte på den. Men jeg må passe godt på, for plutselig faller hun av.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 vi har brukt fra hun reiste seg opp når hun var 6mnd.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 hehe, ja lille tulla her kaster seg ut over alt.. men rekker og ta hun i mot da;) hun vet jo ikke at hun falle og slår seg stakkars.. er sikker på at hvis hun hadde sittet foran et stort stup, hadde hun bare kastet seg utfor! Men da skal jeg gå å titte på sånn gå bil i dag jeg.. er det sånn brio tralle dere har eller sånn ordenl\tlig bil med tuutut på rattet?
Quinny Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Vi har disneyfly med winnie the pooh på, masse andre morsomme lyder og lærerike funksjoner på den i stedet for "bare" gåbil.
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 laugh&learn gåbilen fra fisher price. kan sitte på den,gå mellom hjula,kan ha bare musikk eller ha den instilt på at de kan lære noe med musikk
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Vi hadde en sånn bil til min lillebror, den gangen han var liten. Det var egentlig en sånn gåstol med hjul, thomas tog, den laga masse lyder. I begynnelsen var det stor stas, da han sto på de vaklende beina sine og prøvde å gå med den. Etterhvert ble det bare masete og bråkete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå