Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Min situsjon: Er alenemamma, skal tilbake i jobb midten av januar. Får dermed fødselspenger bare for midten av januar. i tillegg får jeg OS som før, Begynner ikke å jobbe før 1 februar, så jeg mister litt inntekt for halv januar. Ser at jeg ikke greier meg økonomisk denne mnd. Det er kun denne mnd, for når jeg begynner i jobb (vikariat) får jeg god lønn de neste mnd. Er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg? Har fått tips om bostøtte, men det er det jo lang behandlingstid på, og jeg trenger penger nå. Både til husleie og mat. Hjelp!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hei. Det du kunne ha gjort, er å begynne å søke bostøtte, og mens saken din blir behandlet, så kan du gå til sosialen og få litt midlertidig støtte der. Eneste råd jeg kan gi.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Eller du kunne ha spart deg opp noen midler slik at pengene kunne rekke 2 uker... Lett å være etterpåklok... hehe Vel, be om å få utsette noen utgifter? Søk på sosialtjenesten, 3 ukers behandlingstid. Spør foreldre om å låne Hmm... kommer ikke på noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå