Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Når han tjener ca 300 000 brutto i året og jeg tjener ca 120 000 brutto i året, og vi har to barn på 2 1/2 år og 7 mnd, og han skal ha samvær annenhver helg og en dag i uka (i hvertfall med eldste, minstemann må ta det gradvis da han blir større) Noen som kan hjelpe??
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 herregud, la han være i fred. tenker du bare penger..hva med å få deg en egen jobb??
SK&Maylen Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Finner ikkje linken? eller finner ikkje ut av kalkulatoren? http://tjenester.nav.no/bidragsveileder/servlet/dispatcher/
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har jobb ja! Og jeg lurer litt på hvor mye jeg har i mnd, for jeg vil gjerne beholde huset vi eier... det var han som ville forlate oss.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 hvor i helvete jobber du som har 120 000 NOK i året?? det tviler jeg på at du gjør...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Ehh.. anonym.. Det går vel nesten ann i alle jobber og tjene 120 000 NOK... gjør det ikke???
znuppeline Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 KJÆRE VENE!! hva i all verden er dette her for noe? er det din jobb anonym å sende inn svar på noe du ikke har blitt spurt om? H.I spurte and bidrag i forhold til det å klare å holde på huset og dermed la ungene fortsette å bo i hjemmet sitt slik de alltid har gjort. Lurer virkelig på din intensjon med innlegget ditt, og hva i all verden du får ut av å sende inn et slikt svar!? det er jo helt latterlig, og man kan nesten ikke ta deg alvorlig engang. Det er vel slettes ikke din jobb å begynne å tvile på hvorvidt H.I har jobb eller ikke? ........helt latterlig. skam deg... men det tviler jeg faktisk på at du har vett til ;-)
Lille My på nye eventyr Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 ta kontakt med trygdekontoret, så vil de finne det ut for deg. Du kan også få dem til å fastsette bidraget. lykke til:) den sure anonyme er overalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå