Joikaboll@ Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Huff, skal prøve å gjøre en lang historie kort. Har 2 kanditater. 1: Kjent henne siden vi var 12-13 år, vi har hvert venner i tykt og tynt og fulgt hverandre hele veien. Jeg er fadder for hennes barn og hun er fadder for alle mine 4. Hun var forloveren min når jeg giftet meg første gang en, da en selvfølge. Nå bor vi med 20 mils avstand, men prates på tlf/msn hver eneste dag. Besøkene blir det så som så med, men ser hverandre 8-10 ganger i året. Vi kan prate om alt, og uansett holder hun tett. 2: Kjent henne i 7 år nå, det er vel det en kan kalle et intenst vennskap, vi har i alle år bodd på samme plassen. Sees nesten daglig og prates på tlf opptil flere ganger om dagen. Har hvert på flere jenteturer og familieturer sammen. Jeg var hennes forlover når hun giftet seg for godt 1 år siden. Det er et grusomt valg jeg må ta, begge føles riktig på hver sin måte, og jeg vil nok uansett valg angre Trenger gode råd!
Lille jente Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Kanskje du skal velge nr.2 denne gangen, siden nr.1 var forlover i ditt første bryllup? Dessuten virker det jo som du har ett ganske tett vennskap til nr.2. Eller du kan ha begge to?????? Jeg sliter også med å velge. Mellom min bror og min beste vennine. Kan se ut som jeg må ha begge.
Joikaboll@ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 Skjønner ikke hvorfor det skal være så vansklig, det er såååå irriterende!!!! Blir nesten litt sint på meg selv som ikke klarer å velg Har tenkt på dette med å ha to, men det er vel ikke akkurat så vanlig....... Håper noen dukker opp her som kan hjelpe oss begge :-) Lykke til med valgets kvaler....
Lille jente Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Takker så mye. Det er ikke lett å velge nei...syntes også dette er helt forferdelig. Er ikke så veldig mange som har 2 forlovere, men så vil man jo heller ikke gjøre som alle andre. Er i hvertfall ikke mange som har en gutt og en jente som forlovere...så kanskje jeg skal være litt spesiell og ha det... men det er forferdelig vanskelig i hvertfall!
Joikaboll@ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 Kanskje vi skal velge to ja, blir jo litt spesielt for deg med en gutt og en jente ja
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ville valgt nummer to jeg.....nr.1 har jo vært forlover for deg før!!! Kanskje letter også å ha nummer 2 siden du treffer henne oftere. Jeg tenker da på alt det som følger med en forlover-rolle. Prøving av kjole...b.are ting du planlegger sent en kveld og kan stikke bort til henne og se hva hun syns!! Ikke alt som er like lett å ta over telefon!!! LYKKE til:)
Lille jente Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Da en vennine av meg, som bor i Dublin, giftet seg i sommer, hadde hun en forlover som bor i Oslo. Alt gikk helt fint. De snakket sammen på telefon, og møttes noen dager før bryllupet og hos frisøren på bryllupsdagen. Så det var ikke noe problem!
Joikaboll@ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2007 Jeg tenker litt som deg, men det føles likevel litt rart. Nr 2 er ikke så, hva skal jeg kalle det...... hun går ikke så opp i ting liksom. Jeg var som sagt forlover for henne, og snufs.... hun kjøpte seg kjole uten at jeg viste det engang jo...... ikke ville hun ha utdritningslag eller... Hmm... ikke for at jeg er så opptatt av det, men ønsker jo en forlover som har lyst til å være med meg å se på kjole da.... men helt klart den enkleste å forholde seg til da hun bor her. Huff, enda 8 månder til da, tenke litt til...
kristin2 Skrevet 8. januar 2007 #9 Skrevet 8. januar 2007 Hva med å velge begge to? En venninne av meg hadde to av sine aller nærmeste venninner som forlovere - gikk helt fint det. Har også inntrykk av at det begynner å bli mer og mer vanlig her i landet at man har flere forlovere. Lykke til
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Bruk begge! Jeg har det som deg og bruker begge jeg da!
Happy H Skrevet 8. januar 2007 #11 Skrevet 8. januar 2007 Du kan jo velge begge to. Ganske mange som har fler enn 1 forlover no for tiden. Si du setterså stor pris på begge og derfor ønsker å ha begge som forlovere
Joikaboll@ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2007 Kan se ut til at det blir to forlovere på meg ja.
Lille jente Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 Så flott da. Litt utradisjonelt. Ser ut til at det blir to forlovere på meg og... ;o) gøy da!
Joikaboll@ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. januar 2007 Det er jo litt spennende da, har 99% bestemt meg for at det blir to. Men det er selvsagt oppstått ett nytt problem....... hvem skal jeg spørre først?????
Lille jente Skrevet 9. januar 2007 #15 Skrevet 9. januar 2007 Spør nr 2 først. Og si at du skal spørre nr.1 også. Når du forteller det til nr.1 sier du at hun var forlover for deg sist også, men at hun er en så spesiell og god venn at du gjerne vil ha henne denne gangen også. Men at hun får denne gangen dele oppgavene med nr.2.
Joikaboll@ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. januar 2007 Det får bli noe i den duren ja. Takk for smarte råd!!
Lille jente Skrevet 9. januar 2007 #17 Skrevet 9. januar 2007 Bare hyggelig å kunne hjelpe noen andre, sliter voldsomt med hvem jeg skal ha som forlover selv så... Men tror nok det blir 2 på meg og, er 99% sikker...hehe
Morango 29.05.2007 Skrevet 9. januar 2007 #18 Skrevet 9. januar 2007 Ser ut til at du har bestemt deg for begge, men skulle jeg som en fra utsiden ha rangert for deg-ville jeg valgt nr.2. Da har begge venninnene dine vært hver sin gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå