Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Har akkurat vært med å kjøre exen på avvenning. Har ikke sett han på en mnd. Uff, han gråt og ba om en sjanse til når han kom ut. Sa han ikke orket å bo alene mer, og savnet meg og barnet vårt så fryktelig. Får så vondt av han:-(. Har ikke lyst til å bruke mere av livet mitt på han, men savner de gode tidene. Når jeg tenker nøkternt på det savner jeg ikke hverdagene med han i det hele tatt... Er allikevel redd jeg skal gi etter for maset hans...
SK&Maylen Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Klem til deg, det ordner seg nok til det beste! Bare ver sterkt du!!
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 er utrolig tøft, men vær sterk. tenk på deg og lille Stor klem til deg !
trillemamma Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Klem til deg. Jeg er sikker på at du velger det beste for deg og småen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Takk for klemmer:-) Det hjelper! Hadde en avtale hos barnevernet etterpå. De har fått en mld fra politiet som følge av xens rus. Jeg var helt ærlig med dem, om alt som har skjedd med vold og dop ol. Nå angrer jeg. Vet ikke hvorfor, men ettersom de skrev ned alt, tenker jeg at det kan bli brukt mot meg i en annen sammenheng. De ville ikke gå videre med saken og hadde ikke noe å utsette på min omsorg, men nå er vi jo i arkivet deres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå